Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kuld 2011

Startet af Amazing Ferret, 24. Oktober 2010, kl. 22:55

Cille

øhhh,det svært spørgsmål.
Regner med et par kuld,men lige hvor mange der kommer noget ud af er svært at sige.
Jeg har jo så en del tæver, og de bliver faktisk alle parret op.....men der nybegynder, og dem regner jeg aldrig med der kommer alverden ud af, hvis der overhovedet kommer noget.
Overvejer dog at snitte en tæve mere sammen med epoxy...det bare hvem, og om dem jeg kunne overveje ikke er gået i løb til den tid.

Hvis og hvis  :fnis:

Derudover skal jeg jo så udlåne 2 hanner som sexslaver  :lol:

rikki

Planerar en kull efter min semi-angora tjej, Guinevere.
Om vi kan enas om en hane som uppfyller alla hennes krav på hur en karl ska vara. :lol:
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Charlotte

#17
Jeg har planlagt at parre 2 tæver op. De har begge fået et kuld hver i år så jeg håber der kommer noget ud af det da de ikke er jomfruer (nybegyndere).  :fnis:
Den ene pige er standard og den anden er pastel. Min han er silver.  :)
Og nej, ingen af dem har stamtavler (det er ikke noget jeg gider bruge mere tid på at diskutere. Jeg har en anden holdning til et stykke papir end jer og sådan er det).    ;)

Jeg må hellere lige komme med følgende forklaring inden det bliver misforstået: nej, det er ikke Silde (moderen til mit kuld fra i år hvor hendes bror har hd) der er standard pigen. Jeg har købt en anden standard pige.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

FerretParadise

En stamtavle er da ikke bare et stykke papir. :S
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Undrar om mina 4 honor som alla har varit "nybörjare" vet om att de egentligen inte borde ha fått valpar när de fick valpar :s Förstår faktiskt inte riktigt vad som menas med att "jungfrur" oftast inte får valpar första gången... har inte märkt av att de har mindre chans än en "van" hona har rent statistiskt

Stephanie

Citat fra: mette11 Dato 25. Oktober 2010, kl. 09:30
Jeg har planlagt en enkelt hvalp i 2011...forventer en relativ lys hvalp, da begge forældre må betegnes som blegfiser!! Forventer hvalpen bliver født i slutningen af marts. Denne hvalp er dog ikke til salg og egner sig nok ikke til at gå sammen med ildere, da det er en menneskehvalp...men det er så den eneste form for avl jeg har nogen som helst planer om.  :P

Stort stort tillykke med den kommende menneskehvalp  :)

rikki

De jag känner som parade sina honor för första gången i år fick valpar.
Det var Mollys första gång i år och hon fick valpar.
Förra året fick Nolita valpar, och det var hennes första kull.

Låter mer som en kvarlevande myt som hänger sig kvar.
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Cille

Citat fra: Cille Dato 25. Oktober 2010, kl. 16:43
øhhh,det svært spørgsmål.
Regner med et par kuld,men lige hvor mange der kommer noget ud af er svært at sige.
Jeg har jo så en del tæver, og de bliver faktisk alle parret op.....men der nybegynder, og dem regner jeg aldrig med der kommer alverden ud af, hvis der overhovedet kommer noget.
Overvejer dog at snitte en tæve mere sammen med epoxy...det bare hvem, og om dem jeg kunne overveje ikke er gået i løb til den tid.

Hvis og hvis  :fnis:

Derudover skal jeg jo så udlåne 2 hanner som sexslaver  :lol:

Okay så retter jeg da bare mit indlæg,for ikke ødelægge tråden med off topic om første gangs tæver, da det jo ikke er det tråden drejer sig om.
(Hos MIG går de næsten altid tomme første gang...hvorfor ved jeg ikke,men sådan er det bare, og sådan har det været i de ca. 10 år jeg har avlet)


mette11

CitatStort stort tillykke med den kommende menneskehvalp
Mange tak.  :)

Infinity`s

Jeg skal ha 1-2 kull ;)
Virker som alle oppdrettere skal ha kull neste år da nesten alle oppdretterene jeg vet om i Norge skal ha kull også..

Nina_eliz

Indianferret Ilderoppdrett skal ha 1 kull til neste år! Hvis alt går etter planen!  :lol:

LordDoom

Vi håber på to kuld næste år. De ligger allerede her inde, eller kan ses på vores hjemmeside  :)

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Amazing Ferret

Jeg tænkte på om der er nogen som er bekymret for om de kan komme af med deres hvalpe næste år?
Jeg tænker på at i år har de fleste avlere haft svært ved at få deres solgt?

Lena og Peter

^^ Ja, det lyder da godt nok til at der kommer mange kuld i år...

FerretParadise

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. November 2010, kl. 23:43
Jeg tænkte på om der er nogen som er bekymret for om de kan komme af med deres hvalpe næste år?
Jeg tænker på at i år har de fleste avlere haft svært ved at få deres solgt?

Nej jeg er ikke bekymret for, om jeg skal kunne komme af med mine hvalpe, for så bliver de bare her. ;)
Men jeg kan godt følge dig i det du siger, for jeg føler efterhånden, at Danmark er mættet med opdrættere. Og det kan jo faktisk gøre, at der bliver lavet flere hvalpe end der er købere.
Ann Hillerslev.