Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Manna mit lille stjerneskud

Startet af Cille, 17. Juli 2009, kl. 01:08

Cille

Manna har jeg fået af Lea,som har fået hende af en anden,som igen har fået/købt hende af en og så ved jeg ikke i hvor lang tid hun har flyttet rundt og hvor mange hjem hun har været i.
Jeg har haft hende i ca 2mdr
Hun skulle være omkring 16mdr,dvs fra starten af 2008.
Jeg fik hende fordi hun var/er indimellem en stor håndfuld at håndtere(er hun ikke så meget mere).
Hun er bare en misforstået lille pige,som bare indimellem har det med at bide lidt...da jeg fik hende bed hun hårdt,nu det bare små bid/nap.
Men gud hvor jeg elsker den lille skid,og hun gik lige ind i hjertet og hun flytter aldrig herfra.
Hun er bare den dejligste og mega sjove lille pige.
Hun render rundt og hopper/springer og båtter helt vildt....hun elsker at lege tag fat,og med tæpper.
Plus hun vist har gemt/dræbt de første 20 piv dyr.
Hun er også lidt en hyggefis,og elsker at nusse lidt inden man skal i seng,men det så der man stadig lige skal holde øje med bisserne...for man kan jo komme til at glemme man ikke må nappe lidt.

Men her er så lidt billeder af hende og hun er lidt underlig farvet... standard/rødbrun? og med bib,mitt og en lille blaze,plus skjolder hist og pist





















Til sidst...tusind tak Lea for mit lille stjerneskud,jeg er bare så glad for hende og jeg skal nok passe godt på hende.
Selvom hun har været ved at blive tyv stjålet fra mig et par gange :lol: .
ikke også Anne og Erika :wink:

ludvig

Ej hvor er hun bare dejlig :love:
Synes hun er super skøn i hendes udefinerbare farve kobination... :dans:

SilverDragon

Hvor er hun bare sød, sikke nogle dejlige billeder.

Black Diamond

Hold da op hun er smuk. Hun er godt nok dejlig <3

Amazing Ferret

Hun er supr smuk og ja jeg har været ved at stjæle hende et par gange  :fnis:

Bawa

hvor er hun dog bare bedårende!!!!
sikke dog en farve hun har! mums!  <3

PiaLyng

vildt lækker farve hun har sig :o !!
og hun ser rigtig dejlig ud :love:
Dejligt for dig at du fik hende, Hanne  :love:

Katrine

Hun er bare lækker  :love:
Håber hun blive en god ilder, trods en dårlig start
Ildere: Loppen & Bamse

Cille

Tak alle sammen.
Jeg synes også selv hun er super smuk og kan nu godt li at hendes farve er så underlig.
Så har jeg 2 underlig farver ilder :lol:... venus og manna

Julie

hun er godt nok flot og så ser hun rigtig sød ud. kan godt forstå du er glad for hende

Lea

Hanne jeg har den gode nyhed at jeg har fundet ud af hvor Manna er fra .. :)

Har set hendes søster .. var derude igår. også sagde jeg at jeg fik Manna hjem fra hende Maria der og alt det der er sket og at Manna er hos dig nu og har det godt.

Så nu har jeg mere infomation om Manna :) hvem hendes forældre er ihverfald :)

Og hun er født under gode omstændigheder. desværre så solgt til en som ikke behandler ildere godt . men de sælger ikke ildere til Maria mere. :)

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Peewit

Årh.. Hvor er hun smuk.. Fantastisk farvekombi hun har. :love:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Cille

Takker for info Lea,det var dejligt at få baggrund på hende :D

Ja hun er en smukkert og skal med som gæste ilder på lørdag fordi jeg skal teste hende.
Hun er ikke klar til at skulle håndteres af dommer osv,men tester så hvordan hun klare tur  og alle de nye indtryk....plus det var synd hun skulel være helt alene hjemme i 1dag ca,da vi jo kører imorgen og først er hjemme lørdag aften/nat engang