tzari

|
 |
« Dato: 13. Oktober 2009, kl. 17:50 » |
|
|
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt: Avl: Dk Phoenix´s Topdollar, Golden New dawn, Midnight Karma og Pl Firefox Rekin Dywan; Kæl: Dk Phoenix´s Myca,Yoda og Birdie(2007 avl). Katte: Artig,Filur, Fjummer og Valkyrie. http://www.phoenix-ferret.infoDisclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner
|
|
|
Bawa

FREAKAZOID
Veteran

Mommy of Many <3
Alder: 21
Bopæl: Århus
Antal ildere: 10
|
 |
« Svar #1 Dato: 13. Oktober 2009, kl. 17:52 » |
|
nej hvor har hun bare en dejlig sort næse hun ser godt nok dejlig ud vivian. kan hun allerede med de andre? og tillykke, så fik du hende ENDELIG hjem 
|
|
|
|
Julie

Global Moderator
Senior

FOR PONY!!
Alder: 18
Bopæl: Nær Århus
Antal ildere: 3
|
 |
« Svar #2 Dato: 13. Oktober 2009, kl. 17:54 » |
|
stort tillykke med hende, jeg ved hvor meget du har glædet dig til at få hende hjem. hun ser bare rigtig sød ud. glæder mig til at møde hende 
|
Jeg er en fesen grøn n00b! 
|
|
|
tzari

|
 |
« Svar #3 Dato: 13. Oktober 2009, kl. 18:01 » |
|
|
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt: Avl: Dk Phoenix´s Topdollar, Golden New dawn, Midnight Karma og Pl Firefox Rekin Dywan; Kæl: Dk Phoenix´s Myca,Yoda og Birdie(2007 avl). Katte: Artig,Filur, Fjummer og Valkyrie. http://www.phoenix-ferret.infoDisclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner
|
|
|
Bawa

FREAKAZOID
Veteran

Mommy of Many <3
Bopæl: Århus
|
 |
« Svar #4 Dato: 13. Oktober 2009, kl. 18:06 » |
|
ej hvor dejligt  .. glæder mig til at se mere til hende
|
|
|
|
PiaLyng

Tarzan
Senior

Alder: 19
Bopæl: Try v. Østervrå - Denmark
Antal ildere: 5
|
 |
« Svar #5 Dato: 13. Oktober 2009, kl. 18:28 » |
|
hvor er hun flot  ! Tillykke med hende, Vivian  !
|
|
|
|
Katrine

Voksen

Alder: 18
Bopæl: Ebberup (Fyn)
|
 |
« Svar #6 Dato: 13. Oktober 2009, kl. 19:43 » |
|
Hvor er hun dejlig  Tillykke med hende
|
- Katrine tidligere brugernavn kaslejne (Loppen, Bamse & Maiya)
|
|
|
Starshineferrets

Senior

Alder: 27
Bopæl: Sverige
|
 |
« Svar #7 Dato: 13. Oktober 2009, kl. 20:48 » |
|
Grattis!! hon är otroligt fin!!
|
|
|
|
Julie Stuhr

Voksen

Bopæl: Nykøbing F
|
 |
« Svar #8 Dato: 13. Oktober 2009, kl. 21:19 » |
|
Tillykke med hende, er vild med den mørke snude 
|
|
|
|
Barky

Voksen

Lyyyyyyyyyyyyyyyy....!
Alder: 24
Bopæl: Valby
Antal ildere: 2
|
 |
« Svar #9 Dato: 13. Oktober 2009, kl. 22:07 » |
|
Hun er satme flot! Tillykke med din Ild-Standard...! 
|
"Diskuter aldrig med idioter - de vil hive dig ned på deres niveau og tæske dig med deres erfaring."
|
|
|
Malene

|
 |
« Svar #10 Dato: 13. Oktober 2009, kl. 22:30 » |
|
Hvor er hun bare fin  Glæder mig til at se hvad hun kan lave af bebser
|
|
|
|
tzari

|
 |
« Svar #11 Dato: 13. Oktober 2009, kl. 23:28 » |
|
Tak for jeres søde ord  Ja er også spændt på hvad farver hvalpene kommer i  Men vi må jo vente til sen-sommeren med svaret hun parres ikke op før i maj 
|
|
|
|
|
Black Diamond
Gæst
|
 |
« Svar #12 Dato: 14. Oktober 2009, kl. 13:22 » |
|
Hun har godt nok et sødt ansigt.. Tillykke med hende 
|
|
|
|
|
AlisVolatPropiis

|
 |
« Svar #13 Dato: 15. Oktober 2009, kl. 01:33 » |
|
Tillykke med tøsen  hun er godt nok en smukling  Håber du bliver ligeså glad for hende som du har glædet dig, så kan det ikke gå galt 
|
|
|
|
tzari

|
 |
« Svar #14 Dato: 16. Oktober 2009, kl. 12:36 » |
|
hun lever op til alle mine forventninger total designer ilder  terror korpset har dog indset hun skal blvie boende så nu kanøfler de hende. Så hun er ude med Tops og Birdie nu et par dage og det går ok 
|
|
|
|
|