Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Billeder af Tøsen og Silke :)

Startet af Tazz, 30. Oktober 2009, kl. 20:01

Tazz

Her er der "lidt" billeder af mine 2 dejlige tøser.. :D

Først lidt af Silke:













Og Tøsen:
















Nyd synet :D

PiaLyng


cibatuchsi


Lea

Dejlige tøser Natascha :)

Var dejligt for Balou at lege med Tøsen idag :) er han glad for .

Og han glæder sig rigtig meget til at komme hjem til jer imorgen dog lidt nervøs da han aldrig har prøvet det før. :)
så håber ikke i får for mange problemer med ham . :)

har dog fået et lille hak i hånden og et i anklen fra tøsen idag men det var i rent leg . hun ville bare lege med mig så fik lige lidt hårdt fast :) det skal hun nok lærer :D
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Tazz

Citat fra: Lea Dato 30. Oktober 2009, kl. 20:34
Dejlige tøser Natascha :)

Var dejligt for Balou at lege med Tøsen idag :) er han glad for .

Og han glæder sig rigtig meget til at komme hjem til jer imorgen dog lidt nervøs da han aldrig har prøvet det før. :)
så håber ikke i får for mange problemer med ham . :)

har dog fået et lille hak i hånden og et i anklen fra tøsen idag men det var i rent leg . hun ville bare lege med mig så fik lige lidt hårdt fast :) det skal hun nok lærer :D

Tøsen er også glad for at lege med Balou, selvom hun kører ham hurtigt træt ;)
Vi glæder os også til at få besøg af den skønne dreng :D Tror ikke der bliver nogen problemer.. :)
Hehe, ja hun er en laban nogengange.. :D
Du kan bare lade være med at drille hende med dine sutsko :p 


Og til jer andre: Mange tak for kommentarerne, de er nemlig bare super dejlige mine 2 tøser :D

Lea

Hehe Hun kom bagfra altså :D hehe . og op i bukse benet hak . gør heldigvis ikke ondt. :) fik kun et chok.


Tror desværre han er lidt pivet. da jeg ikke er der men det går ok over han har jo mødt jer nogle gange :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Tazz

Citat fra: Lea Dato 30. Oktober 2009, kl. 20:45
Hehe Hun kom bagfra altså :D hehe . og op i bukse benet hak . gør heldigvis ikke ondt. :) fik kun et chok.


Tror desværre han er lidt pivet. da jeg ikke er der men det går ok over han har jo mødt jer nogle gange :)

Jamen du havde drillet hende :D
Hehe..
Ja, tror nok det skal gå, han er jo en sød dreng.. :D

Anne


Lea

Citat fra: Tazz Dato 30. Oktober 2009, kl. 21:26
Citat fra: Lea Dato 30. Oktober 2009, kl. 20:45
Hehe Hun kom bagfra altså :D hehe . og op i bukse benet hak . gør heldigvis ikke ondt. :) fik kun et chok.


Tror desværre han er lidt pivet. da jeg ikke er der men det går ok over han har jo mødt jer nogle gange :)

Jamen du havde drillet hende :D
Hehe..
Ja, tror nok det skal gå, han er jo en sød dreng.. :D



Siger jo heller ikke at det ikke er min egen skyld . :) hehe hun er en god tøs .. hun skal dog bare lige lærer at man ikke må bide så hårdt i leg men det kommer efterhånden :)

Det er nogle dejlige tøser i har fået jer ihverfald :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Bawa