Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Kæmpe bur sælges!

Startet af Namilla, 5. November 2009, kl. 16:37

Namilla

I må lige forestille Jer det uden køjer osv (for de smides ud inden salg), og naturligvis gøres det tip top rent inden salg (men det står i et skur, så jeg gider virkelig ikke gøre det rent mere end 1 gang).
Det sælges incl. platforme (2 stk) og rør.



Det har været brugt til ildere i 3 år og inden da har det været brugt til chinchillaer i 2 år og den eneste lille skade er, at der er knækket en tremme ved den ene store låge i bunden, så lågen skal holdes lukket med en karabinhage (medfølger).
Buret kan deles på midten med en plade og hver sektion kan med snilde huse 2-3 ildere. Den underste sektion (når buret er skildt på midten) kan yderligere deles i to.

Det kan ikke skilles ad! Så det kræver en trailer for at blive transporteret. (men det er kommet ned fra 3.sal, så det er altså ikke voldsomt tungt eller uhandigt).

Jeg har været vildt glad for buret gennem årene, da det er meget holdbart og meget rummeligt.
Gamle billeder
http://www.ilderforum.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=6682&hilit=mon+de+kan+lide+det%3F
Pris ide: 1700 kr.

CarinaNielsen

dejligt bur. jeg står og mangler et stort bur til min lille basse 8) men jeg har ikke pengene føør engang henne i feb. :/
Basserne fra Herning. :)

Namilla

Jeg vil gerne holde det til dig, hvis du er sikker på, at du vil købe det?

CarinaNielsen

jeg er ikke sikker. kan jo holde øje med og du har fået det solgt til den tid hvis jeg stadig skal bure et stort bur.
Basserne fra Herning. :)

Namilla

Det er bare helt i orden...

woocer


Namilla

Det er jeg meget ked af, jeg havde ikke set dit spørgsmål. Nej, jeg har ikke fået solgt buret endnu...

Namilla

Buret er stadig til salg, prisen er nu 1400...

Namilla

Jeg har nu fået buret gjort tip top i stand, så det er klar til at blive hentet.
Prisen er nu 1000 kr!
Ved hurtig handel kan medfølge et sæt nye køjer til buret...

AnneME