Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Billed tråd med bure og idéer.

Startet af holmer, 9. December 2009, kl. 23:40

holmer

Hej.. Tænkte jeg ville lægge ud med vores bur. Der skal lige laves lidt om inde i buret. Så i første omgang er der billed af buret udefra. Men der skal nok komme indvendig.  :)





Shamua

Sikke et stort bur.. hvor mange ildere rummer det?

Vh. Marianne

cibatuchsi

Citat fra: Shamua88 Dato 10. December 2009, kl. 04:58
Sikke et stort bur.. hvor mange ildere rummer det?
jeg vil da lige svare. der er 6 i det nu(eller rettere 5 da hannibal går for sig selv inde i stuen) så de skal ikke brokke sig over for lidt plads

Annika


cibatuchsi


holmer

Ja hannibal kommer snart ud til de andre igen. :-)
Men nej, de skal ikk brokke sig. Samt de har hele altanen når de ikk er inde i stuen.

CarinaNielsen

hold da op et stort bur, ;D

de har det ihvertfald godt. :d
Basserne fra Herning. :)

cibatuchsi

er der ingen andre der vil deltage. ?

kom nu frem med jeres gode ideer. både mht bur og indretning. 

mette11

Vi bor ikke i bur, men i værelse...vores værelse er ikke så pænt, da vores hus er under totalrenovation og vi bor i et værelse som endnu ikke er renoveret...så vores værelse er slet ikke så fint og kreativt, da vores dumme mor ikke gider gøre værelset fint, bare fordi det skal laves helt om (nye vægge, nyt gulv, nyt loft osv).

Men sådan her ser der altså ud hos os, bortset fra at reolen er fjernet, da nogen (=Sigi) mente den var et stort toilet!  :S:







Båt-båt Marius, Albert, Sigi og Mallow

NannaMB

Citat fra: mette11 Dato  3. August 2010, kl. 17:59
Vi bor ikke i bur, men i værelse...vores værelse er ikke så pænt, da vores hus er under totalrenovation og vi bor i et værelse som endnu ikke er renoveret...så vores værelse er slet ikke så fint og kreativt, da vores dumme mor ikke gider gøre værelset fint, bare fordi det skal laves helt om (nye vægge, nyt gulv, nyt loft osv).

Men sådan her ser der altså ud hos os, bortset fra at reolen er fjernet, da nogen (=Sigi) mente den var et stort toilet!  :S:


aj hvor må det egentligt være fedt at have et helt rum til dem;)




Båt-båt Marius, Albert, Sigi og Mallow

Starshineferrets

vi har inte helle rnågon bur.. men så här bor vi.... de flesta av våra gömställen och leksaker är undangömda bakom och inuti möbler.. så det ser ganska så tråkigt ut















Sedan har vi även en utegård


FerretParadise

I mit næste liv vil jeg være ilder hos Sara. ;)
Ann Hillerslev.

NannaMB


mette11

Mine ildere vil godt kidnappe Sara, når deres værelse engang er renoveret og skal indrettes!!  :P

lille_jill