Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Søger stadig nyt blivende hjem.

Startet af miakk, 4. April 2010, kl. 10:33

miakk

Jeg søger stadig nyt hjem til mine to ældre ildere. Ami og lunde er virkelig dejlige, nemmer, kærlige og opmærksomheds søgende ildere! Helt bakke og bide trænet.
Jeg er nødt til at have fundet nyt hjem til dem inden august :( så jeg håber virkelig at der er en der kan give dem et godt blivende hjem.

De er passet med godt foder, tilskud og alle vacciner. Kastereret og steriliseret.

Billeder kan mailes og i er meget velkomne til at komme og hilse på dem.

Julbert

Boede du ikke så langt væk ville jeg gerne have kommet forbi og kigget på de små. Håber du finder et godt hjem til dem!

Julie Stuhr

Hvad skal du have for dem?

Og billeder er altid en god ide til at smelte folks hjerter ;)

cmkh


mette11

Der er bla. billeder af dem her: http://ilderkliken.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=5259&sid=d53ac17bc3c09326e56d2fe83583ed04

Det er to virkelig søde ildere... :) Hvis jeg havde skulle have flere, så havde jeg taget dem på stedet!! Men det går desværre ikke... :(
Personligt vil jeg mene det er syndt at skille to der har gået sammen så længe ad og altså...en fra eller til!! Hvis man vil have en mere, så hvorfor ikke to??


PiaLyng


miakk

Citat fra: PiaLyng Dato  4. April 2010, kl. 14:11
Hvad skal prisen så være :)?
ingen pris. De skal bare ud til et godt hjem.

katja

ejer af 7 dejlige trolde,

Charlotte

Mia > hvis jeg var dig ville jeg skrive lidt om dem. Hvordan er deres personligheder, hvad har du af ønsker/krav til et nyt hjem (f.eks at de skal ud sammen) osv. Plus hvis du lægger et billede herind, så har du nemmere ved at finde et nyt hjem til dem.  :)

Held og lykke med det.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

miakk

#10
Ja beklager. Det var en noget kort beskrivelse af dem.

Jeg prøver med lidt her..

Ami er en skøn skøn lille dame på ca. 5 år. Hun er den af de to jeg føler mig mest knyttet til. Hun er så dejlig rolig og lige til. Hun kan stadig sagtens hoppe rundt i vild båt leg og være skide irriterende :P men alt i alt er hun bare en lille kærlig putter. Hun eeelkser båt dyr og bliver heelt elektrisk over dem! Den er sikker HVER gang hun ikke kommer ved fløjt eller kalden. Hun var som en mor for lunde da jeg fik ham. Hun har lidt en ting med tær, men det er så lidt efterhånden så jeg slet ikke tænker over hvis hun napper lidt. Det eneste hun ikke bryder sig om man gør er at stikke ens hoved for tæt på hende, jeg tror det er noget der ligger dybt i hende af en eller anden grund... hun kan bare ikke lide det og napper for det meste en i næsen. men det er heldigvis ret nemt at lade hver med jo :) hun går tur i haven uden sele og kommer når jeg fløjter og hvis hun er lidt for langt væk et båt dyr. Hun har sine grænser, men hvis bare man respektere dem er hun den sødeste og nemmeste ilder! Ingen potteplante roden, alt ud af skabe osv. som lunde gør hvis han kan komme til det.
Jeg elsker simpelthen den pige..

Lunde er en charmer på 3 år. Dyrehandel ilder desværre og (er jeg meget overbevist om) døv. Altid med fart på, og måske lidt hyper til tider :) Han elsker at klatre op hvor han kan komme til, og specielt bukse ben! Han er tit i røven på en når man går rundt og laver noget. Han har en sjov idé (til tider ret irriterende, hehe) med at stjæle fjernbejeningen HVER gang han kan få fat i den, spurte ind under sofaen inden man når at fange ham, og ligge den inde/oppe i sofaen så alt må på hovedet for at få den ud :)

Han kravler altid op på min ryg/skulder når han kan komme til det og sidder og kigger lidt og når han så skal ned kan han finde på at kravle ind under trøjen og ud.  Han er lang og tynd så han kommer ind over alt og han er virkelig god til at åbne låger/skabe og døre. Så børnesikring er en go idé hvis ikke han skal ind ;) Han har altid kun nappet i leg og aldrig i tær. Selv de folk der ikke bryder sig om mine ildere syntes faktisk han er ret sød og sjov.!
de elsker begge mus og melorme. Kylling er sjældent et hit.

De skal opleves.!

De to sover ALTID sammen og vasker og putter rigtig meget. De skal først skilles når en af dem dør.. Det kan ikke beskrives hvor ked af det jeg er over at skulle af med dem.
Jeg håber meget at finde et sted til dem med have så de kan komme ud. De har gået ude et par år nu efterhånden så det ville være syndt hvis de kun skulle være i lejlighed.  Jeg tror det bliver svært at sætte dem sammen med voksne ildere, men det er muligt med hvalpe. Og ja så skal det selvfølgelig være en der har sat sig ind i det at have ilder!  Jeg håber virkelig at finde et godt hjem til dem inden august.. men jeg tar min tid og tror på den rigtige dukker op.

Jeg er rigtig glad for alle henvendelser, men jeg tar min ret til at vælge den jeg syntes er mest egnet til at få dem..





ninoberg

hej har du dem stadig :) de er lige hvad jeg har ledt efter. håber jeg kan få lov at give dem et dejligt hjem :)

Søger ilder (Blaster)

Hej Maikk

Jeg har desværre fundet en anden ilder, jeg var ellers meget sat på dine skønne dyr, men håber du forstår :(

miakk

Det er skam helt iorden sara :) Annoncen må gerne slettes da jag har fundet nyt hjem til de to.