Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ilder bortgives dba

Startet af Lea, 1. Juni 2010, kl. 19:09

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Stubba

hun er vidst allerede solgt :(
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

hun er ikke solgt alligevel.

ehm, hvis nogen er interesseret har jeg mulighed for at hente hende i aften? så kan vi finde ud af noget transport halløj? men der er ca 20km fra mig af, så det er intet problem.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

Jeg har et billede af hende på min telefon, så hvis I vil se billedet må I lige kontakte mig :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Naja0331

Jeg vil godt kunne give hende et hjem. Bor dog på sjælland.  :( Har også skrvet til hende men hun har ikke rigtig svaret :s  Men hvis kunne finde ud af noget ville det være rigtig rat!  :)

PiaLyng

Citat fra: Naja0331 Dato  6. Juni 2010, kl. 13:43
Jeg vil godt kunne give hende et hjem. Bor dog på sjælland.  :( Har også skrvet til hende men hun har ikke rigtig svaret :s  Men hvis kunne finde ud af noget ville det være rigtig rat!  :)

Jeg skal til Ribe i denne uge - og til sjælland den 13. :)..
Så kan sagtens hjælpe med transport :)

Naja0331

Ville være rigtig dejligt! :D

Naja0331

Ville også slv kunne hente hende i dag. med tog. Men venter dog på svar :s

Bawa

Citat fra: Naja0331 Dato  6. Juni 2010, kl. 14:31
Ville også slv kunne hente hende i dag. med tog. Men venter dog på svar :s
Måske kan Stubba hente hende for dig, og så kan du hente hende der?
For Stubba har vidst kontakt til "sælger" :)

Stubba

ilderen er solgt, har jeg hørt .. desværre.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Naja0331

Til mig. Tog ned med tog. Han svarede mig næsten lige efter. og så var det jo bare af sti af sted! Vi er nu kommet hjem. Hun er rigtig sød. Dog bange og stresset. Så nu for hun ro. Hun er RIGTIG Lille af bygning og tund oveni. Man kan mærke alle hendes knogler. :s så den står på fed mad!  ;) Hun er i løbe tid. har ikke holdt hende men aede hende da hun sov.

Julie Stuhr


Naja0331

I dag da hun er faldet "lidt" til fik jeg lov til at holde hende. hun er rigtig sød. Fik vejet hende. Hun vejer der omkring 450 g. Det ikke meget.  :( Men hun kan lide næsten alt. prøvede med nogle godbider mine ikke gider. Dem spiste hun med fornøjelse! Så stille og roligt skifter hun foder. Og fed mad!

Shamua

Citat fra: Naja0331 Dato  7. Juni 2010, kl. 10:31
I dag da hun er faldet "lidt" til fik jeg lov til at holde hende. hun er rigtig sød. Fik vejet hende. Hun vejer der omkring 450 g. Det ikke meget.  :( Men hun kan lide næsten alt. prøvede med nogle godbider mine ikke gider. Dem spiste hun med fornøjelse! Så stille og roligt skifter hun foder. Og fed mad!

Det var ikke meget hun vejer. Det vejede mikka også da jeg fik ham, og der var han sikkert yngre end hun er. Håber du har fået hende tids nok, så hun kan få det godt igen :D

Vh. Marianne

Naja0331

Han sagde hun var et år!  :o Hun ligner min mindste hun da hun var ikke en gang et havlt år! Men borset fra vægten, så er hun en skøn pige!!!  :) :)
Håber virkelig også hun for det godt igen!  :-$