hejsa
jeg ville lige kigge lidt rundt og se om dette er noget for mig

nu har jeg gået og læst i emnerne i et halvt års tid, så tænkte det var på tide at registrere sig

jeg er en pige på 22 snart 23 år og bor i vejle i jylland. bor i et lille renoveret havehus, med masser af dyr i alle former. pt. er det vidst 9 slanger, ukendt antal foderrotter (og lidt til kæl), 1 landskildpadde, 5 sumpskildpadder, 2 katte, 1 mops, 5 marsvin (4 skinny (2 unge drenge til salg

) og selvfølgelig sidst men ikke mindst ilderen Lizzie xD
fik hende for godt 2 uger siden. hun er lidt over et år. tror hun er Blaze, men har ikke vildt meget forstand på farverne. hun er en værre kyssetrold og elsker også at lopperere alle dyrene og min kærestes korte hår

fik min første ilder, Eddie i 2007 og der gik ikke ret længe, så kom bobby. desværre døde Eddie kort efter jeg fik bobby. bobby boede her i 2 år, indtil det gik lidt nedad bakke psykisk og jeg var nød til at skilde mig af med ham. han kom op og bo ved en veninde og fik det godt.
så her for ikke ret lang tid siden i starten af året, begyndte det at krible efter en ny tæppehaj og jeg søgte længe efter den rigtige basse, men da det ikke rigtigt var hvalpesæson og jeg ikke gad en gammel ilder, ventede jeg heldigvis, fordi 2 uger siden kom jeg i kontakt med en rigtig sød dame fra vonge, der havde en sød, men meget lille pige, der bare skulle elskes og nusses til hendes dages ende, da hun er alt for lille til at gå gravid. vi styrtede ud og tog en kigger og snakkede længe, men kom selvfølgelig hjem med en lille pelspølse