Citat fra: lussingen efter 29. Juli 2010, kl. 20:57Citat fra: Mustela efter 29. Juli 2010, kl. 20:54Nej, det barf smager også grimt, mener nogle af mine Men giv lige en prej omkring hans tilstand i morgen, som forhåbentlig er helt i top igen SPIS så LOKE................. Jeg skal nok lige give en opdatering på ham.Nu går jeg ud og henter Loke, så han kan læse denne besked og se, at jeg ikke er den eneste der siger han skal spise... SmilerJa, vis ham det lige
Citat fra: Mustela efter 29. Juli 2010, kl. 20:54Nej, det barf smager også grimt, mener nogle af mine Men giv lige en prej omkring hans tilstand i morgen, som forhåbentlig er helt i top igen SPIS så LOKE................. Jeg skal nok lige give en opdatering på ham.Nu går jeg ud og henter Loke, så han kan læse denne besked og se, at jeg ikke er den eneste der siger han skal spise... Smiler
Nej, det barf smager også grimt, mener nogle af mine Men giv lige en prej omkring hans tilstand i morgen, som forhåbentlig er helt i top igen SPIS så LOKE.................
Hvor er det bare skønt at høre Jeg er ret sikker på du ved det Mette, men lige så andre ikke misforstår nu det bliver nævnt i sammenhæng med Zoolac....så har Pro-kolin også en lettere stoppende virkning...så man skal stoppe så snart afføringen er normal igen
Dejligt at høre han har det godt igen, og laver ballade -leg efter sygdom et det dejligeste at se Nu har 2 af mine også fået diarre, den ene(Russia) vil ikk rigtig spise, og den anden(Kulle) er ikke specielt ramt. Har snakket med dyrlægen i dag, og hun anbefaler faktisk at man lige bruger pro-kolin en ekstra dag eller 2, selvom Kulle's afføring er fin igen allerede. Russia drikker godt, måske fordi jeg hele tiden kommer med sprøjten, har indtaget lidt ducksoup/recovery, og skal på antibiotika. Hun er bare rigtig træt og skidt Så nu håber jeg bare at antibiotikaen virker lige så hurtigt, som på Loke
Også god bedring til dine møgunger -Kathrine - håber de snart er op toppen igen