Ikke for at være ond, men hvilken ret har de til at fremstille Maria (Crystal Ferret) som ekspert der kan rådgive om barf?? Så vidt jeg ved har Maria ingen uddannelse indenfor ernæring til dyr, ingen årelang erfaring med barf eller andet der kan give merit som ekspert på området!! Ret mig hvis jeg tager fejl. Jeg ville ikke lægge navn til sådan noget selv, da jeg ikke mener at jeg er kompetent nok til at rådgive andre på nuværende tidspunkt og har derfor svært ved at forstå at andre gør det!
Men måske har tingene ændret sig, og hun på kort tid har indhentet en stor viden indefor område, ved jeg intet om!
CitérMen måske har tingene ændret sig, og hun på kort tid har indhentet en stor viden indefor område, ved jeg intet om! Det kan jeg heller ikke vide noget om...det kan jo godt være - det er jo muligt at lære meget på kort tid...men jeg må indrømme at jeg forholder mig skeptisk indtil Maria selv kommer på banen og fortæller om sin viden og hvor hun har den fra!
Ja, det gør jeg bestemt også.. Det tager nok flere år at indhente nok viden, både teoretisk men også praktisk. Kunne være skønt hvis Maria ville deltage i denne debat!! -så tingene kunne afklares. Tænk hvis folk bare gik ud fra hun havde en kæmpe viden og erfarring, og måske endte med fejlernærede dyr...-og fatale følgesygdomme.................................
CitérJa, det gør jeg bestemt også.. Det tager nok flere år at indhente nok viden, både teoretisk men også praktisk. Kunne være skønt hvis Maria ville deltage i denne debat!! -så tingene kunne afklares. Tænk hvis folk bare gik ud fra hun havde en kæmpe viden og erfarring, og måske endte med fejlernærede dyr...-og fatale følgesygdomme................................. Præcis!!