Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Se lige den her kat

Startet af KittAnderson, 21. August 2010, kl. 18:39

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

mette11

SHIT...det må sgu være en seriøs gammel, blind en som har fundet den "kat"...

Fuske

DER ER SIMPELTHEN BLVET HYLET AF GRIN OVER DEN IGÅR GGG
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Malene

Whaaat, er det seriøst? :lol: Hvor er det skægt!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lena og Peter

Jeg har helt ondt i maven af grin...  :lol:

Dark Crystal

Ja, det er da godt nok en grim kat hahah.. men havde det været en ilder, så var den godt nok smuk da :fnis:

Namilla

Argh nu kom du mig i forkøbet!... jeg fik den også på mail igår, og ville sætte den herind...
Hvordan kan man tro at en ilder er en kat?

cibatuchsi

jeg så den på facebook i sidste uge. syntes den er genial. derinde findes den på alverdens sprog med en masse forskelige billeder, både af søde og grimme dyr

Anne

Citat fra: cibatuchsi Dato 22. August 2010, kl. 10:29
jeg så den på facebook i sidste uge. syntes den er genial. derinde findes den på alverdens sprog med en masse forskelige billeder, både af søde og grimme dyr

Nemlig, det er bare en joke. Har også set den på engelsk

KittAnderson

Ej det er ikke en joke. Det er en af min søsters venner der har taget billedet af opslaget i KBH. Det er det jeg synes der er sjovt :b
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Anne

opslaget kan jo sagtens være en joke. Det samme findes på engelsk og det skulel da vlre undelrigt om en i danmark har lavet NØJAGTIGT samme fejl med samme tekst bare på dansk

KittAnderson

Ja okay. Opslaget kan godt være en joke. Det havde jeg ikke tænkt på. Men sjovt er det ihvertfald.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.