Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mine nye hollandske muslinger!

Startet af Malene, 12. Juli 2011, kl. 23:30

Malene

Jeg gik lige lidt amok med kameraet i dag :-$
Og endnu engang, tusinde tak til Anne som tog dem med til mig <3

Zoë - Siamese Blue Point (hun)










Fleur - Splashed (hun)






Lieke - Black, extremebærer (hun)






Kelvin - Splashed (han)






Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ÅHHHH Gud hvor er de søde!!!!!

Shamua

Uhhh.. Sådan nogle har vi da ikke set før, har vi? :D De er super flotte.. Fancy mus :fnis:

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Malene jeg må have en splashed! :P for fanden hvor er de smukke o.O tillykke med dem - siamese tøven er også bare vidunderlig

Malene

A_M_T > Jeg takker på deres vegne :D

Shamua > Øh, det kommer an på hvad du mener med det? :P Splashed er meget nyt.

AlisVolatPropiis > Det kan vi måske godt finde ud af, men jeg satser nu på tricolor :P Anne kan også lave en til dig :D og tak!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua


Vh. Marianne

mette11

Hvor ser de bare søde ud...er ret vild med deres store ører  <3

AlisVolatPropiis

Citat fra: Malene Dato 13. Juli 2011, kl. 00:10

.

AlisVolatPropiis > Det kan vi måske godt finde ud af, men jeg satser nu på tricolor :P Anne kan også lave en til dig :D og tak!

Nåm sådan en vil jeg også gerne have :P og give me, give me... :P

Line

den første af dem er altså bare mega kær!

Stephanie

Årh...De er da slet ikke til at stå for, er helt vild med de der grande ører de har :D

Og hvor er de flotte de der plettede nogle.

(Hvad er extreme?)

Malene

Tak skal I have :D

Line > Hun er bestemt også min favorit <3

Stephanie > Extreme non agouti giver meget meget mørke og helfarvede mus. De har ikke tanfarvede hår som almindelige non agouti'er normalt har. F.eks. har Lieke en smule lysere hår omkring anus og bag ørerne, men hun er også kun bærer :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

rikki

De är superfina!! <3

Har du vägarna förbi Tyskland och är intresserad av splash och tricolour, så har ju dessa
underbart vackra möss.

http://drofi.repage7.de/
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Malene

rikki > Tak :D
Ja, jeg kender godt til Roland. Så vidt jeg ved, stammer alle splashed og tricolors, i Europa, fra dem han importerede fra USA og hvis jeg husker rigtigt, har mine splashed også en forældre direkte fra ham.
Men de kommer aldrig til at være mit fokus. Jeg blev bare fristet til at lave blue tricolor, så det bliver et lille hyggeprojekt :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Rolands mus er smukke, men også meget dyre. Jeg lavede en aftale med en i holland igennem et museforum, og fik de splashed ret billigt, fordi han gerne ville hjælpe andre opdrættere af mus :)

Julie

Hoooold nu op hvor er de bare bedårende! Kan de flyve?