Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min smukke, smukke pastelli <3

Startet af Shamua, 9. September 2011, kl. 21:48

Shamua

Jeg ville lige vise jer lidt billeder igen, det er helt vildt så meget hun har forandret sig de sidste 2 uger. Nu synes jeg også selv hun er den smukkeste lille frækkert  :fnis: .. og så er hun simpelthen blevet så kær  :love: .. I dag siger vægten 625 g :) Det passer lidt bedre til hende :)

Hej heeej :D










Gaius ville være med...  :X .. Man kan tydeligt se hun tænker:" Flyt dig dit store læs, det er altså min tur lige nu!!"  :fnis:






Hun har lige lidt problemer med pastaen :fnis:




Så kom der styr på det  :D


Smukke smukke Stjerne-dronning!


Khaleesi Nashira Arya :love:

Vh. Marianne

Lena og Peter

Jeg synes hun se skide sød ud på det sidste billede.. <3

Nogle rigtige dejlige billeder.. :)

Miliah


Shamua


Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret


Cille

Smuk tøs...men synes du en ond mor at smøre hende sådan ind i pasta...fyyy...se nu alt det bøvl hun havde med at blive ren :P :fnis:

Shamua

Citat fra: Cille Dato  9. September 2011, kl. 23:00
Smuk tøs...men synes du en ond mor at smøre hende sådan ind i pasta...fyyy...se nu alt det bøvl hun havde med at blive ren :P :fnis:
Haha ja :P .. men det er faktisk ret smart alligevel, for pastaen har samme farve som hende, så det kan næsen ikke ses når hun er smurt ind i det :P

Vh. Marianne

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

englefugl


Dyrenørden

Hvor er hun fin :) Og så ligner hun en engel på det sidste billede ;)

CMS

Køn pige du har fået dig, Marianne :)
Mange hilsner Christina

Sølvsten


lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Amazing Ferret

Smuk pige  :D

Og jeg er da slet ikke misundelig for jeg vil jo også gerne have en pastel pige :fnis:

Shamua

#14
Mange tak :) Det får du da forhåbentlig også inden længe! :)

Vh. Marianne