Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så skete det...

Startet af mette11, 20. November 2011, kl. 15:17

mette11

Jonas har bygget et hus til ilderne i garagen og jeg fik endelig taget nogle billeder af det!! De er så glade for det og ligger altid derinde og sover nu...jeg er så glad for at de nu har et varmere sted at sove og de kan have vand derinde som ikke fryser til is når det bliver frost!  :dans: Det er ikke et stort hus, men det er jo også kun til at sove i og så har de vand og tørfoder der (de får kød i den anden ende af løbegården, da jeg ikke gider de sviner deres sengetøj mere end højest nødvendigt).




Beklager at der ikke er gjort rent derinde i dag...men de er nogle værre svin!!  :X

Og her kan man se røret fra løbegården som går ind i huset i garagen...det er sgu da smart!  :dans:


SilverDragon

Sådan har vi også vores det ene bur lavet, så det går direkte ud i løbegården..
Vildt dejligt

Shamua

Ja det er smart! :D ... Glæder mig til jeg endda får et hus og kan lave noget lignende!

Vh. Marianne

mette11

Ja det er nemlig super smart...sidste år havde jeg problemer med deres vand! Det frøs til is og jeg rendte ud og ind 100 gange om dagen og skiftede vand...og jeg var også bekymret for om det var for koldt for dem at sove ude(altså om dagen - de er altid inde hos mig om aftenen og er på deres værelse om natten og når vi ikke er hjemme)...men nu kan de sove i garagen og der kommer ikke frost (det har der ikke gjort de sidste to vintre og så tror jeg ikke lige at det sker) og have vand der også.

Eliza

det er ikke isoleret vel?? men fed mulighed, kun lidt misundelig (på den gode måde  ;) )

men noget andet jeg har tænkt på er om det overhovedet er så nødvendigt at de har vand hele tiden? tænker jo det ikke er hele dagen de er ude og når de får kød, så har de jo ikke behov for lige så meget vand. Hvis det sner vil de jo også altid kunne spise det (ved ikke om de er kloge nok til det). Jeg ved ikke hvor meget mine drikker for synes det er ret sjældent jeg ser det og tit er det jo kun når de får nyt vand og det kan jeg jo give lige når de kommer ud og ind igen..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dyrenørden

haha. da jeg så det første billede tænkte jeg bare bor dyrene i det lille bur! :( så så jeg billedet ud til løbegården er slet ikke misundlig!  :lol:

katja74

Ai hvor fedt  ;) er kun "LIDT" misundelig på I har den mulighed  :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

mette11

Citathaha. da jeg så det første billede tænkte jeg bare bor dyrene i det lille bur!
Noooo...det er kun til at sove og spise i det hus...de har 30m2 som de kan lege på også...bare rolig!!!

Nej det er ikke isoleret, men væggene er tykke og der har aldrig været frost i garagen, så jeg mente ikke at det var nødvendigt at isolerer det. Selv forrige vinter hvor det var sindssygt koldt, kom der ikke frost i garagen. ;) Jeg ved faktisk heller ikke om det er nødvendigt at de har adgang til vand hele tiden, men jeg vil hellere have at det er der for en sikkerheds skyld. De har også tørfoder i huset og så har de kød i den anden ende af løbegården (men alligevel har de flere gange hentet kød derned og lagt ind i huset). Mine drikker heller ikke ret meget - grunden til at vandskåle bliver tømt herhjemme er at Mallow smider med dem!!  :X

Anne

Det ser godt ud, jeg er sikker på at mine glæder sig til at lege det er deres til julefrittevitten :P

Sølvsten


mette11

Citatjeg er sikker på at mine glæder sig til at lege det er deres til julefrittevitten
Det må de også godt, men jeg vil ikke høre noget brok over beskidte poter!!!  :fnis: :fnis: :fnis: Og tak tak...

KariN

Det er smart lavet :) og de nyder garanteret at kunne lægge sig ind i varmen når de bliver trætte af at lege udenfor :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3