Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ildergård 2.del

Startet af Eliza, 28. November 2011, kl. 15:03

Eliza

Så kom anden del af ildergården. Den er færdig nok til at de kan bruge den, men der er stadig lidt ting som vi skal have lavet på den, men det bliver ikke i år.





Døren fik hurtigt en plade på, for Envy lærte lidt for hurtigt at det var den vej hun kom ud og spurtede hen til den hver gang vi nærmede os :)


Vi lavede et hjørne med grus, både som de må grave i, men også med en forhåbning om de ville bruge det som bakke og det ser ud til de fangede ideen :) de er faktisk mere renlige ude end inde  :S


Stenene skal ligge på en anden måde, men de er faktisk ret glade for dem. Planten var selvfølgelig den første der skulle graves op, selvom den havde stået der en måned før de kom ud i gården :( nu håber vi den alligevel vil overleve til sommer.


Vi har lavet en jordhøj som de er rigtig glade for og de er godt igang med at lave en tunnel i den, selvom det tager lidt tid :) Der skal flere sider på i enden med grus, så der kommer mere læ og nysgerrige mennesker ka holde sig væk. Der er i forvejen et halvtag som tager det værste regn, men det er kun på ca 1/4 ellers er der net.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Dine dyr er godt nok heldige, at de har sådan et fedt volier.  :)
Jeg er spændt på at se hvordan det ender med at se ud, når det er helt færdigt.  :)
Hva er egentlig målene på det?
Ann Hillerslev.

KariN

Hvor ser det bare lækkert ud :D Er sikker på at dine dyr allerede elsker deres nye legeplads :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Det ser bare så godt ud...jeg er helt sikker på at kræene sætter stor pris på det også selvom den ikke er helt færdig. De ved jo ikke at der skal ske mere derude og alt nyt er jo bare fedt i deres øjne  ;)

Eliza

den er ca. 11m*4m indvendige mål og ca. 2m høj :) måtte ikke få den større for Ronnie ;)

Er sikker på dyrene er total ligeglade med det meste af det jeg godt vil have lavet, men læ, vandløb, buske/planter, hus, maling og oppudsning af sokkel må vente, ej de skal have en isoleret kasse så de kan være der længere tid ad gangen og så skal der laves lidt mere til aktivering så jeg kan hænge foderdyr op og sådan.

Vi havde så lidt problemer med at vores grund er mega skæv og det ville tage for meget ekstra tid at lave den helt vandret, så den hælder, men så var vi fri for at gøre noget ved halvtaget, for vandet løber naturligt af  :lol:

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Åååh jeg er simpelthen så husskruk! Jeg vil også have en kæmpe løbegård!!

Eliza

det har jeg også ventet på siden jeg fik ildere  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Louise V

Bliver helt misundelig..  :-$ det ser bare godt ud  ;)

AlisVolatPropiis

snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyd!!!...hvor er den lækker!!

Sølvsten


Lena og Peter

Den er blevet rigtig lækker...  :D

FerretParadise

Jeg tror, at når jeg næste gang har hvalpe, hvor der skal tages billeder udenfor, så vil jeg sende en ansøgning til jer, for at få lov til at låne jeres volier.  ;)
For det er virkelig fedt, og det er jo med sådan et, meget lettere at tage billeder af dyrene udenfor.

Jeg kan godt huske i sommers, hvor jeg kom med Aylen og alle hvalpene hjem til jer. Det var super hyggeligt og sjovt, men gud det var besværligt at tage billeder af de små. De var godt nok hurtige.  :lol:
Ann Hillerslev.

Eliza

jaaaaa jeg vil glæde mig til du kommer med en masse skønne hvalpe  :dans: :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 29. November 2011, kl. 20:31
jaaaaa jeg vil glæde mig til du kommer med en masse skønne hvalpe  :dans: :dans:
Jeg kommer med glæde, dog håber jeg ikke, at jeg næste år får 10 hvalpe.
Jeg håber på 4 stk, det ville være sååååå hyggeligt. 2 drenge og 2 piger.  <3
Ann Hillerslev.

Eliza

haha, det sagde du også sidste år hvor jeg vist kom til at sige 10 stk ;) men fair nok, bare synd der ofte kommer mange i de linjer, men nu må vi se :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.