Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

CMS høstede på First Class Ferret

Startet af FerretParadise, 10. Januar 2012, kl. 09:55

FerretParadise


Her er hun med Echo, han vandt 4. plads.


Her er hun med Romeo, han vandt 1. plads


Her er hun med Java, hun vandt 1. plads.


Her er hun med Romeo, han blev bedste special ilder.


Så fik hun også Java i armene, for hun blev best in show junior(bedste junior)


Og så vandt Java Best in Show.

Stort tillykke min elskede veninde med alle de flotte præmier, de var virkelig velfortjent.  :)

Ann Hillerslev.

Sølvsten

Stort tillykke og hold da op nogle flotte rosetter især BIS.

KariN

Stort Tillykke til både Christina og hendes smukke dyr :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Stort tillykke :D .. Ja, man må sige at dommerne kunne lide dine dyr! :D .. Det var jo heller ikke en lille klasse som Echo fik en 4 plads i :) Tillykke tillykke :D

Vh. Marianne

lussingen

Et kæmpe tillykke Christina!!! Det havde du og dine skønne dyr virkelig fortjent :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Det er bare så flot!! Tillykke med det Christina... :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stephanie

Stort stort tillykke med de flotte placeringer :)

Sikke et præmiedyr hende Java er blevet, men hun er altså også super lækker (og de er dine andre helt bestemt også :))

Julie


Dyrenørden


Anne

Endnu engang tillykke. Det er så sødt når du vinder Christina,  for du stråler vare af stolthed og glæde :D

CMS

#10
1.000 tak  <3

Jeg behøver vel ikke sige, jeg var ved at revne af stolthed til sidst! Lille Echo Becho der aldrig rigtig vinder og så i en stor klasse med virile drenge, Romeo der ser lidt forkert ud i den ene ende og Java! Altså   :dans:  :dans: Jeg får et lille sug i maven, når jeg ser disse billeder  :-$
Mange hilsner Christina