Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kelly og Nadia på hygge besøg i Silkeborg "zoo"

Startet af Dark Crystal Ferret, 17. April 2012, kl. 09:28

Dark Crystal Ferret

På min lille mini ferie hos Christina og Mads, måtte jeg efter megen plagen fra Christina´s side ringe til mine børns far og høre om ikke nok Kelly og Nadia kunne komme ud og hygge.
Kelly og Nadia havde selv sukket over de ikke måtte komme med og besøge Christina denne her gang, men jeg tænkte det var bedre en anden gang. Men ja.. jeg fik ringet min x op og jo Kelly og Nadia kunne godt komme. Desværre blev besøget alt for kort.. Der var 1000 ting vi ikke nåede. Men Kelly og Nadia nød at se Christina og Mads´s dyr. Og måske især slangerne var lige pigerne.

Her er en lille billede serie fra Kelly og Nadias besøg i "Silkeborg zoo" (LOL)

Nadia med en af slangerne - og sorry kan ikke huske navnet.. Men stort set alle dyrene hos Christina og Mads har navne. Lige fra mus til kakerlakker.











Kelly med en slange.









Nadia med begge slangerne



Den her lille fyr kan jeg huske navnet på. Og lige som mig, så forelskede pigerne sig totalt i Pelle haleløs. Kæft han var sød!





Nadia med Christinas store poppe som hedder Trold.



Jeg havde faktisk ikke troet han var så stor.. Men her er vist et rimeligt godt bevis på hvor stor en trod vi taler om.



Om eftermiddagen tog vi en lille gå tur med Gaia og Mimer - her er lidt af de bedste billeder fra den tur.

Gaia











Mimer.





A_M_T >Team Unique Ferrets<

Rigtig gode billeder Maria!! Du er virklig ved at være en god fotograf!
Og så elsker jeg at se dine børn overhovedet ikke er dyreforskrækket!!! Har to små kusiner der er 2 år yngre end kelly og nadia og de er ved at skide i bukserne bare de ser en lille hund gå på den anden side af gaden! Elsker børn der ikke er bange for dyr, knups og vind og vejr!! Det er efter min mening "sunde" unger;0)

Dark Crystal Ferret

#2
Hæhæ jamen tak  :)

Men de er nu også "opdraget" til det. Jeg blev selv opdraget til det samme som barn. Og jeg syndes det er vigtigt at lære sine børn at man skal have respekt for alle slags dyr. Uanset om de kan lide dem eller ej.
Jeg er dog nok bare så heldig at pigerne går ind i det med store træsko på. Og jeg indtil nu ikke har set et dyr de er bange for. Tror også meget det handler om hvordan du selv reagerer over for et dyr. Skriger man op (som pigernes stedmor gør når hun ser edderkopper) så gør dine børn det somme tider også. Det gør mine om ikke andet hjemme hos deres far, hvor de er seriøst bange for edderkopper. Men sammen med deres mor (mig) som selv har holdt edderkopper som kæledyr og elsker dyr der gør de de sjovt nok ikke med vil være med til at redde edderkopper før jeg støvsuger osv.


katja74

Hvor er det FANTASTISKE billeder, af dine super søde piger  <3
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Shamua

Jeg synes det er helt fantastisk at se dine piger bare ikke har frygt for de dyr. Min bror og far har selv haft en slange hjemme ved os. I de år den var ved os, rørte jeg den kun lige hurtigt. Jeg synes bare den var skummel  :fnis:

Seje tøser  8)

Vh. Marianne

the bird

ja Kelly og Nadia var da bare for seje, de var fantastiske med dyrene:)

Dark Crystal Ferret

Tusind tak.. Jeg ved også pigerne bare hyggede sig så meget - det var vist ret tydeligt. Og de var så glade for endelig at få lov til at holde en slange og en stor poppe. Kelly sagde på et tidspunkt at det fik de aldrig lov til hvis deres stedmor havde været der, for så havde hun randt skrigende rundt. Så de var meget glade og taknemmelige for at få muligheden.
Og jeg er skam også stolt af mine piger - ingen tvivl om det <3