Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Her er min dreng som jeg skal hente imorgen :)

Startet af Moonblood31, 3. September 2014, kl. 10:55

Moonblood31

Hejsa

Ville lige fortælle det går rigtigt godt med Darwin og min nye ilder dreng Gabriel.. Darwin er blevet en fed basse og har krudt i numsen og kan aldrig sidde stille så jeg kan tage billeder ;) Men han er blevet skilt ad fra Gabriel da de begge er blevet kønsmodne og har fået kugler ned i deres pung så Gabriel er meget efter Darwin og det gad jeg ikke så de er skilt ad i buret indtil de begge bliver kasteret her i det nye år så er de også gamle nok. Darwin er jo kun ca 6mdr og Gabriel er ca.9mdr.. Der er ikke noget problem udenfor da jeg er der til at holde øje med dem begge og den ene altid render efter mig og vil op på mig og den anden kan i gætte hvem altid skal på opdagelse  :)

Mange tusind tak for alle de gode råd og svar fra jer alle det har været en stor hjælp for mig og min basser <3

Ps: opretter lige en ny tråd med nye billeder af dem begge to ;)

Dyrenørden

Dejligt at høre det går godt med dem :D vil dog lige advare mod kastration da det er videnskabeligt bevidst der er en sammenhæng mellem kirurgisk neutralisering og binyrekræft, anbefaler at give implantat istedet :)