Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Pylle-rylle og Sjule-dulle

Startet af Line, 21. April 2011, kl. 12:24

Line

I dag er det to af verdens bedste pigers fødselsdag  <3

Lille fine Pyller-hovede af Zamira-Mumse-pigen tillykke med de 3 år. Tænk at jeg skulle fejre din 3. fødselsdag med dig. Det havde jeg godt nok aldrig troet med alt det vi to har været igennem.
Lille, fin og bestemt var du den gang du kom hjem til mig. Vi to var et kønt par. Du skulle nok fortælle mig når du ikke var tilfreds med min opdragelse, og ja, det gør du såmen stadig. Du finder ting og sager og tager dem som dine. Soveposer, legetøj, godbidder, eller transportkasser. Om det er dit eller ej, ja det er fuldstændig ligegyldigt, for kapre det, det skal du nok komme til, og så må ingen andre komme i nærheden af det. Snød mig kunne du også i starten. Angribe andre, og skrige som var det dig det gik ud over  :lol: Jeg elsker dig højt, og håber vi får lang tid sammen endnu. - Så længe du husker at spise og drikke skal det hele nok gå. Og så må du godt huske at Yéyé altså er en god ven, som du ikke behøver skrige af. Hvis du bare slapper lidt af ind imellem, så kan du altså få det meget bedre sammen med dine gamle venner :)



Sjule-dulle min egen lille kælepotte og charmetrold, stort tillykke! 1 år gammel er du nu. 1 år, og endnu mere lækker end aldrig før! Du er noget af det dejligste man kan komme i nærheden af. Dit gode humør smitter altid af på os andre her hjemme, og det har du gjort siden du kom her som en lille bitte størrelse. Yéyé tog dig til sig og viste hvordan en ilder skulle være, hvilket måske ikke altid var helt praktisk, for Yéyé er altså en skør dame, som du ikke altid behøver lytte til. Nogle gange når du ligger og snakker i søvne kommer jeg til at tænke på den første tid her med dig. Yéyé rendte rundt med dig i nakkeskindet som var du hendes legetøj. I to var uadskillelige når I var vågne.
Med tiden er dit nusse-gen og charme bestemt ikke blevet mindre. Jeg elsker når du midt i en vild leg lige slår et smut forbi mig. Det virker som om du bare lige skal tjekke at jeg stadig er der, og lige skal nusses lidt på ryggen inden du kan lege videre. Selv i den vildeste leg, er du den roligste pige. Selv når Zamira og Yéyé opfører sig helt åndssvagt og skændes, kan du gå med dem begge. Du er ligeglad med at emsige Mira-pigen brokker af dig. Du båtter bare lidt til hende, eller vender dig om og går.
Du er skøn min skat  <3



Stort tillykke med dagen mine piger  <3 Jeg elsker jer højt, og glæder mig til mange gode tider med jer fremover  <3

Amazing Ferret

Stort tillykke til to dejlige og smukke piger :tillykke:

Anne

Tillykke med de 2 dejlige skønheder :)

FerretParadise

Stort tillykke til begge dine piger.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Tillykke med de to smukke piger :tillykke:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Stort tillykke med dine to dejlige piger :love:

Vh. Marianne

Lena og Peter

Et stort tillykke til dine to piger.. Vi håber i får en rigtig dejlig dag.. :)

Eliza

Tillykke med fødselsdagen til dine to søde piger  :surprise:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11


Cille

Tillykke med dem, og en fødselsdags hilsen fra en anden fødselar......BÅT BÅT BÅT fra Medusa :tillykke:

Barky

Kæmpe stort tillykke med dine dejlige piger!! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

Mange tak alle sammen. Zamira kunne nok godt have tænkt sig en anden dag til sin fødselsdag... Oven på al den medicin hun har fået på det sidste har hun nu valgt at rage en gang øjenbetændelse til sig  :'(

Dullen til Dusa: BÅT BÅT BÅÅÅÅT BÅT BÅT BÅT BÅT mad BÅT BÅT BÅT BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT  :lol:

KariN

Et forsinket tillykke til de to tøser :D håber i havde en rigtig dejlig dag..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3