Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Alle mine Hvalpe

Startet af Black Diamond, 19. Juli 2009, kl. 17:43

Black Diamond

Så kom jeg hjem fra Holland med alle mine 5 hvalpe. Det var en virkelig god tur og vi hyggede os virkelig.
Vi kom hjem i går ved 23:00 tiden. Vi havde 9 hvalpe i bilen til sidst og så en voksen som havde været med os hele vejen frem og tilbage.
Hjemme satte vi de 9 hvalpe ud på gulvet og fik kigget ordenligt på dem. Min Kida var virkelig en psyko ilder og ingen af os slap næsten uden lidt bide mærker og plaster. Ellers så var det hyggeligt at sidde og kigge på alle de lalle-glade hvalpe der hoppede rundt.
I morges stod jeg op og tog sener toget hjem

Her er lidt billeder af mine nye dyr. Der er dog ingen billeder af Emma da hun lagde sig langt ind under sofan og sov, og jeg ville gerne give hende lidt ro. Så dem må jeg lige skylde jer ;)

Her er min lille Tut. Tut er 9 uger gammel.Han er utrolig lille og virkelig den sødeste af alle sammen. Han møsser og chamer helt vildt.





Vores alle sammen psyko ilder Kida :fnis: opdrætteren som er sammen opdrætter som Tut sagde at de to var som to mod poler. Hun har dog været helt overreskende sød efter jeg kom helt hjem med hende. Hun opføre sig pænt, men det var først efter jeg fik sat hende ordenligt på plads.

Kida 10 uger gammel.




Så er det Klara <3 er også utrolig sød og kan godt møsse, men ikke for længe for så får man altså en pircing i læben. Det skal jeg dog nok få hende lært. Klara er også meget lille og hun er også 10 uger.





Og så den dejlige lille willy til sidst. Han er en meget rolig dreng, det lyser stærkt igennem hele vejen fra holland og hjem og nu. Han er glad og elsker at nusse og lave sjov. Han hopper rundt nu og båtter og leger. De andre er gået helt kold , men han nusser rundt endnu.Han er en smule mere mørk end det ses her på billederne, men der er meget lys oppe hos mig så det er svært at få ordenlige billeder af deres farver..







Tjalfe og Fiona kan godt lide de små, de har ikke været oppe og toppes med den endnu overhovdet. Felina har gemt sig bag reolen og bider og hvæser af alle der nærmer sig. så hun skal nok bare havde lidt tid til at komme sig over choket mor havde taget med hjem til hende..

Men lige nu er der bare stille for de er gået helt kolde alle sammen , udover Tjalfe og willy..

Mvh Black Diamond Ferret...

PiaLyng

hvor er de dog lækre :love: !
tillykke med dem :-D!

Anne

de er super fine alle sammen :)

Amazing Ferret


Black Diamond

Tak  :) De er faktisk utrolig søde alle sammen. Jeg er bare så glad for dem <3

Katrine

Sikke en masse smukke hvalpe, så er der da liv og glade dage :D
Ildere: Loppen & Bamse

Black Diamond

Det må man sige ja. Men tror nu det bliver mere i morgen. I dag har det lige skulle venne sig til det hele. Så de har sovet en del. Så jeg er spændt på i morgen

Soelberg`s SUN ferret


endelig fik du dem hjem, det har du også ventet på MEGA længe  :lol:

stort tillykke

Bawa

tillykke med dem :D
hvor er de dog smukke!
glæder mig til at følge dem.

..husk masser af billeder!   :fnis:

Julie

tillykke med dem. de er godt nok søde :D

Cumulus-ilderavl

Tillykke med de 5 børn,

miakk


cibatuchsi

de er bare så super dejlige. må nok indrømme at jeg godt kunne ha snuppet kida fra bilen, for søren jeg var solgt.... <3