Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ferretopia t-shirt - er der interesse?

Startet af lille_jill, 26. Juli 2009, kl. 20:03

Ferretopia t-shirt - hot or not!

Fedt, sådan en ville jeg gerne eje
28 (54.9%)
God idé, men ikke noget jeg vil gå i
16 (31.4%)
Nej, det er for opblæst
2 (3.9%)
Nej, det har ingen interesse (af andre årsager)
5 (9.8%)

Samlet antal stemmeafgivere: 30

A_M_T >Team Unique Ferrets<

jeg har altså også interesse hvis det er! men tænkte faktisk at hvis det gjorde det nemmere for adm. om det så ikke var en mulighed at i valgte et fælles logo eller hvad i nu sys trykket skulle indholde. og så lagde det ud på forummet så dem der var int. selv kunne printe trykket ud og så selv findr ud af at få det trykt på hvad de nu vil ha det trykt på.
Så slipper adm. for at stå med besværret om hvem der vil ha og hvem der ikke vil ha og hvilken slags trøje det skal trykkes på og hvem der skal ha hvilke str. Men hvis i designer et fælles tryk så er vi alle ens alligevel!
Bare en ide!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A_M_T Dato 12. Oktober 2009, kl. 10:14
jeg har altså også interesse hvis det er! men tænkte faktisk at hvis det gjorde det nemmere for adm. om det så ikke var en mulighed at i valgte et fælles logo eller hvad i nu sys trykket skulle indholde. og så lagde det ud på forummet så dem der var int. selv kunne printe trykket ud og så selv findr ud af at få det trykt på hvad de nu vil ha det trykt på.
Så slipper adm. for at stå med besværret om hvem der vil ha og hvem der ikke vil ha og hvilken slags trøje det skal trykkes på og hvem der skal ha hvilke str. Men hvis i designer et fælles tryk så er vi alle ens alligevel!
Bare en ide!
Er der inegen adm. eller moderater, eller ´hvad de nu hedder der har lyst til at svare på det???

Julie

Citat fra: A_M_T Dato 16. Oktober 2009, kl. 11:46
Citat fra: A_M_T Dato 12. Oktober 2009, kl. 10:14
jeg har altså også interesse hvis det er! men tænkte faktisk at hvis det gjorde det nemmere for adm. om det så ikke var en mulighed at i valgte et fælles logo eller hvad i nu sys trykket skulle indholde. og så lagde det ud på forummet så dem der var int. selv kunne printe trykket ud og så selv findr ud af at få det trykt på hvad de nu vil ha det trykt på.
Så slipper adm. for at stå med besværret om hvem der vil ha og hvem der ikke vil ha og hvilken slags trøje det skal trykkes på og hvem der skal ha hvilke str. Men hvis i designer et fælles tryk så er vi alle ens alligevel!
Bare en ide!
Er der inegen adm. eller moderater, eller ´hvad de nu hedder der har lyst til at svare på det???

vi kan ikke sige noget lige nu, for vi er slet ikke færdige med at diskutere. be patient ;)

pinkroses

Jeg er meget interesseret, men det kommer selvfølgelig an på hvilken farve, pris og sådan :)
Men håber da det bliver kørt igennem :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Desværre er det intet sket endnu med hendyn til den trøje selvom den er blevet efterlyst!

Jeg er også int!


Malene

Nej, vi har stadig ikke fundet ud af noget med de trøjer. Men jeg håber vi får det ordnet inden VIF :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

pinkroses

Citat fra: Malene Dato  2. Marts 2010, kl. 15:29
Nej, vi har stadig ikke fundet ud af noget med de trøjer. Men jeg håber vi får det ordnet inden VIF :D

Okay :)

Julie Stuhr

Hvad med et badge eller noget til at smide på tasken, eller et klistermærke til transportkassen? :D
Jeg er nemlig ikke så meget til sådan noget t-shirt gejl :)

Shamua

Citat fra: Julie Stuhr Dato  2. Marts 2010, kl. 23:08
Hvad med et badge eller noget til at smide på tasken, eller et klistermærke til transportkassen? :D
Jeg er nemlig ikke så meget til sådan noget t-shirt gejl :)

God idé :)

Vh. Marianne

Bawa

#24
Rigtig god idé Julie! Klistermærke til computeren eller transportkassen ville jeg gerne have! :)

NannaMB

Hehe.
Det kunne da være rigtig fedt.
Det firma jeg arbejder i, har lige fået en tryk maskine.
Men ellers er der www.vistaprint.dk som laver tshirts med tryk med eget design og det hele.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: NannaMB Dato 29. Juli 2010, kl. 13:39
Hehe.
Det kunne da være rigtig fedt.
Det firma jeg arbejder i, har lige fået en tryk maskine.
Men ellers er der www.vistaprint.dk som laver tshirts med tryk med eget design og det hele.
hmm desværre blir det nok aldrig til noget! det har været på tale RIGTIG længe uden der er sket noget!

NannaMB

Ahh træls da. det kunne ellers være rigtig fedt, jeg ville ihvertfald gerne give 200 kr for sådan en, og kender også flere der ville det.

alexandersnevig

kommer også anpå på design og farve og pris men hvis det er i top så køber jeg en.......ja

Agger

Hvor meget ville sådan en komme til at koste :) Er en fed idé