Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hej med jer.

Startet af Justina, 10. September 2009, kl. 22:26

Justina

Hej med jer. Jeg hedder Justina og er 28 år. Jeg har en lille pige (Sara) på 12 uge, så der er bare balade i luften. Jeg har idligere haft 6 andre ildere, hvor de 4 af dem er døde og to har fået nye famillier. I går måtte jeg aflive min lille Scalet, på grundd af dårlig hjerte, hun nåede at blive 7 1/4 år, så hun var en ældre dame. hende kommer jeg godt nok til at savne meget.  :( Men jeg er glad for at jeg fik lille Sara, huner rigtig god til at få mig til at grine.
Nå.. Men jeg glæder mig til at få nogle hyggelige stunder sammen med jer. :)
Hilsen Justina

Julie

velkommen til. sikke en flot alder scalet havde!

Peewit

Velkommen til.. ;) Håber du får det hyggeligt herinde.. :P
Og tillykke med Sara, hun er virkelig alt for sød. :love:
Savner også Scarlet. :'(
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Idamusen


lille_jill

Velkommen :) Scarlet.. det lyder bekendt.. Er den ikke i familie med en af Vivians kræ?

Bawa


tzari

Scarlet er vassagos moster, altså grandmoster til dem jeg har hjemme nu  :)
Dejligt at se dig herinde og kondolere med scarlet hun vil blive meget savnet  :'(
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

RockaHulla


Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Pipvig


Tilo

Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Soelberg`s SUN ferret


Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!