Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Sorte slyngel

Startet af Anne, 30. September 2009, kl. 21:30

Anne

Vi har fået en ilder forærende af PFF efter Calista og Nitro. Hun er utroligt sød på trods af at hun skulle være over 50% vild, det mærkes ikke. Det eneste der indikerer det er farven, som jeg nok lige skal vende mig til, jeg som synes at pasteller, albinoer og almindelige standarder er det smukkeste i verden :roll:
Heldigvis for sorte slyngel, som hedder Joa (eller Joanna på tavlen) synes Hessel og min familie at hun er det smukkeste der nogensinde har eksisteret, så hun får bestemt den beundring hun fortjener. Og selv om jeg synes det har været hårdt at få en anden, så har hun beslutsomt møvret sig ind i mit hjerte.

Hende og my er ikke gode venner, men de kan godt begge 2 være ude uden at der kommer ret meget slåssen, så jeg er sikker på det nok skal komme uden at det skal tage flere måneder.

Her er hun så. og nej, jeg er klar over at hun ikke er sort (der er ikke sort i hende heller), men jeg synes godt nok hun er MEGET mørk. Jeg har aftalt med hende at hun skal blive lidt lysere med tiden, men hun er jo en ilder, så hun holder det sikkert ikke.











Min aktivitetskasse er blevet fyldt med fine bolde, og de er jo sjove! Tusind tak Trine og Mette for dem! De godbider jeg fik af jer er faktisk også de eneste som Joa vil have.


fin




Tak for hende Gorm og Anitta. Især Anitta, jeg ved det var hårdt at sige farvel til hende. Det er virelig en flot gave.
og tak til Pernille og til Lene som begge tilbød mig en hvalp også! Det betyder meget for både Hessel og jeg ♥

lille_jill


Tilo

Tillykke med hende Anne, hun ser rigtig dejlig ud  :)
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

tzari

kan ikke se billederne  :'(
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

FerretParadise

Stort tillykke med hende Anne.
Jeg synes hun er rigtig smuk, jeg håber at du også en dag synes det.
Men det kommer jo nok, især når hun allerede er kommet ind i dit hjerte.
Ja det var super sødt af Anitta og Gorm at forære dig en hvalp.
Ann Hillerslev.

Anne

Tilo og jill: tak :)

Vivian: Jeg kan se dem og det lader til de andre også kan. Mon ikke de kommer hos dig også. ellers kan jeg fortælle at hun ligner mange af de andre helt mørke standarder eller hybrider.

Ann: Tak. jeg kan godt se hun er flot. Hun har en flot pels og en rigtig fin bygning. Jeg kan også godt se at hun er flot i farven, jeg skal bare lige vende mig til at hun er så mørk. Jeg håber hun bliver en smule lysere med alderen så markeringerne bliver mere tydelige, men det må tidne jo vise. Sød er hun i hvert fald, og selv om hun er 16 uger og ikke ligner en hvalp så meget mere, så opfører hun sig stadig som en, og hvem kan stå for det?

FerretParadise

Ja du ska nok lige vænne dig til hende.
En hvalp i huset er altid dejligt, og ikke til at stå for.
De er så søde, trættende til tider, sjove og bare ikke til at stå for.
Ann Hillerslev.

Julie

Stort tillykke med hende. Hun er fantastisk smuk! 

Peewit

Tillykke med den lille skønhed :love:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

tzari

der kom de  :) Hun er da ganske nydelig. Men troede du var sygeligt imod hybrider  :o  :P Tillykke med hende  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Wau hvor er hun dog fin <3!
Det var da virkelig en flot gave fra Anitta og Gorm..

Tillykke med hende Anne og Hessel :-D!

AlisVolatPropiis

Hun er da helt igennem vidunderlig altså :D Det er virkelig en meget flot gave at få :D...og så er hun også gudesmuk :D
Med alt respekt var det nu kun boldene der var halvt fra mig, resten er Mettes værk :) Ideen med boldene var nu også hendes :lol:

Måske bliver hun lidt lysere med alderen :) for din skyld vil jeg håbe det (lidt, -for hun er altså virkelig smuk som hun er) Og super bygning :D
Det undrer mig ikke at hun er ganske normal. Nitro virkede virkelig som en ualmindeligt god, tillidsfuld og tilforladelig ilder på VIF. :)

Starshineferrets

Gratulerar! Hon är verkligen fin!

cibatuchsi

stort tillykke med hende. hun er godt nok en dejlig pige at se på

KittAnderson

Hvor er det bare dejligt for dig Anne.
Jeg håber det bedste for dig, Hessel, my og den lille nye :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.