Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Pipvig paws, min nye hjemmeside

Startet af Pipvig, 7. Oktober 2009, kl. 12:29

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Sikke en flot side! og nogle fine rotter. er ikke så meget til rotter men de ser sku søde ud!
Hvor meget koster rotter egentlig? Det er bare af ren nysgerrighed jeg spørg for det er lidt nyt for mig at man avler rotter med tavler og tager dem til udstilling!
Men de er godt nok søde.

Pipvig

#16
Dem med tavler på har jeg givet 150 kr for.
Jeg har nu ikke planer om at tage på udstillinger med dem.
Det er kun ilderne jeg gør det med. :)

Hvis i vil have jeres link på min hjemmeside så er i velkomne, bare sig til...

AlisVolatPropiis

Rigtig flot hjemmeside :D det har dig og Pia gjort rigtigt godt :)

Og jeg er bare forelsket i dine blå tøser...hvor er de bare smukke :D

PiaLyng

Rotter kan koste fra 75kr til 200kr med tavle :) - dog de fleste tager 150-200kr :).
Nogen tager på udstilling med dem - men da der er så mange sygdomme i omløb blandt rotter er det de færreste som tager med til udstillinger

Pipvig

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 22. November 2009, kl. 13:57
Rigtig flot hjemmeside :D det har dig og Pia gjort rigtigt godt :)

Og jeg er bare forelsket i dine blå tøser...hvor er de bare smukke :D
Tak jeg er også ret vild med dem, Jeg skal have kuld på en af dem som den første.

Black Diamond

Det er en rigtig fin hjemmeside du har. Men kunne jeg ikke få dig til at skrive mit navn under de billeder af Max og Ginger og Viktor,da det jo er mine billeder du låner. Jeg kan se du har slette at jeg skrev det i din gæstebog.
Ellers fin side :)

PiaLyng

Citat fra: Black Diamond Dato 22. November 2009, kl. 17:06
Det er en rigtig fin hjemmeside du har. Men kunne jeg ikke få dig til at skrive mit navn under de billeder af Max og Ginger og Viktor,da det jo er mine billeder du låner. Jeg kan se du har slette at jeg skrev det i din gæstebog.
Ellers fin side :)

Der står øverst at billederne er fra dig :).
Jeg er lidt medhjælper af siden :).
evt. skriv dit navn på billederne - så man kan se de tilhører dig. så har du copyright på dem :)

Black Diamond

Citat fra: PiaLyng Dato 22. November 2009, kl. 17:12
Citat fra: Black Diamond Dato 22. November 2009, kl. 17:06
Det er en rigtig fin hjemmeside du har. Men kunne jeg ikke få dig til at skrive mit navn under de billeder af Max og Ginger og Viktor,da det jo er mine billeder du låner. Jeg kan se du har slette at jeg skrev det i din gæstebog.
Ellers fin side :)


Der står øverst at billederne er fra dig :).
Jeg er lidt medhjælper af siden :).
evt. skriv dit navn på billederne - så man kan se de tilhører dig. så har du copyright på dem :)

Mange tak :)

PiaLyng

Citat fra: Black Diamond Dato 22. November 2009, kl. 17:22
Citat fra: PiaLyng Dato 22. November 2009, kl. 17:12
Citat fra: Black Diamond Dato 22. November 2009, kl. 17:06
Det er en rigtig fin hjemmeside du har. Men kunne jeg ikke få dig til at skrive mit navn under de billeder af Max og Ginger og Viktor,da det jo er mine billeder du låner. Jeg kan se du har slette at jeg skrev det i din gæstebog.
Ellers fin side :)


Der står øverst at billederne er fra dig :).
Jeg er lidt medhjælper af siden :).
evt. skriv dit navn på billederne - så man kan se de tilhører dig. så har du copyright på dem :)

Mange tak :)

der intet at takke for.
Dit navn har altid stået i toppen af siden :).