Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

toiletbesøg?

Startet af Stubba, 12. Oktober 2009, kl. 16:08

Stubba

Hejsa.

Rofus bruger bakken 9 ud af 10 gange, men efter vi har fået Mailo går det den forkerte vej.
Hvis kattebakken er i samme rum som Mailo er, er der intet problem. Men hvis nu Mailo er i et af de andre rum går det galt. Der er specielt et sted, som han bruger hver gang. Ude i køkkenet under en skabslåge. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, for at få ham til at holde op med det. Der er ikke plads til en bakke, for så kan vi ikke åbne skabene. og jeg har prøvet at vaske det med Rodalon.
- nogle forslag?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Namilla

Læg et tæppe eller sæt en madskål der...det kan også hjælpe...

Stubba

jeg prøvede at lægge et stykke avis der .. det hjælper i hvert fald ikke.
men det er bare fordi det er LIGE i hjørnet hvor vi står og laver stort set alt mad m.m., så der er bare ikke rigtig plads til at stille noget .. hmm..
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Anne

Kan du ikke stillet noget der som forindrer ham i at bruge det som toilet og som er mindre end en bakke som kan være der?
Mine vil frygteligt gerne skide lige ved min køkendør, og det skal de altså ikke, for der er allerede en bakke i gangen hvor det er. Jeg har stillet en spand der og det hjælper faktisk for så er det jo lige pludsleig lidt mere besværligt. De kan bare flytte den, men det gør de faktisk ikke.

Min plan er at lade den stå nogle uger og så flytte den og se om de har fattet det.

Stubba

det lyder som en god idé .. det tror jeg, at jeg vil gøre :) får lige fat i vand&madskål og så ser vi :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

mailo og rofus rammer faktisk bakken hver gang - stort set :D
- hvis jeg lige har gjort bakkerne HELT rene i dybden, har de lidt svært ved at fatte det .. men ellers :b
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!