Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hovsa!!!!

Startet af Cille, 13. Oktober 2009, kl. 21:33

Cille

Ja hun er ved at være rigtig smuk nu og heller ikke mere så tyk igen som hun var sidste år.
Det billede der snyde så en lille smule også derfor jeg valgte at lave en lille joke.... men hun er bestemt blevet meget lys,men man kan nu stadig se de grå hår på hende...bare ikke som før.
Her er lidt flere billeder af hende.




Julie

det bliver spændende at se om hun ikke bliver tæt på helt hvid om et par år :D

Cille

Det tror jeg hun gør...hvid med sort næse.

Julie


Black Diamond

Har du ikke nogle billeder af hende fra sidste år så man kan se forkællen i gennem tiden  :)

Cille

Jo det har jeg da.
Her kommer de i ca række følge.

Første dag jeg kom hjem med hende

Så 2 hvor hun er lidt ældre


Så 2 mere hvor hun er stor pige,men under 1 år (nr 2 er sammen med klister som jo så heller ikke ligner sig selv mere)


Så 2 mere hvor hun er blevet "voksen" og nr 2 billede er fra sidste vinter



Black Diamond

Vildt!!! Jeg har altid været så vild med Titania.. Men det ved du jo godt :fnis:

Julie

Hov hov Black Diamond! Titania er MIN  :fnis:  :lol:

Cille

Ja det ved jeg godt Maria ;)
Men fik selv lidt af et chok da jeg så de nye billeder,fordi man netop bedre kan se det på dem.
Men nu vidste jeg godt hun ville blive hvid med tiden....det bliver de jo som regel altid.
Min gamle Perle var helt hvid da hun blev 2 år og Titania ender nok også med at blive det inden hun bliver 2 år.

Cille

Øhhh :lol: så vidt jeg ved er hun stadig min :lol:
Men ok hun har tit været i fare for at folk har taget hende med hjem :fnis:

Black Diamond

Citat fra: Julie Dato 14. Oktober 2009, kl. 17:27
Hov hov Black Diamond! Titania er MIN  :fnis:  :lol:

Nix hun er MIN..

Cille

Ved i hvad :fnis:... Titania er helt sin egen :lol:
Jeg er bare glad for hun da ikke endnu ligner en strandet hval,men det gør så til gengæld hendes søn

Bawa

hun har godt nok skiftet farve igennem tiden :fnis:
INU, KOM I GANG! DU SKAL OGSÅ BLIVE HELT HVID!!!

Cille

Nu ville jeg ikke lige spame den anden vandretråd med min "grimme" ilder,men i må da gerne se ham.
Synes selv han ligner blanding af en flagremus og pindsvin.
Bestemt ikke den smukkeste ilder :fnis:


FerretParadise

Det kan da godt være at han ikke er den smukkeste ilder jeg har set, men jeg synes han ser rigtig sød og dejlig ud. Og så betyder det jo ikke så meget, at han måske ikke er så smuk. :)
Ann Hillerslev.