Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hovsa!!!!

Startet af Cille, 13. Oktober 2009, kl. 21:33

Black Diamond

Hæhæ han er så KÆR den dreng :love:

Cille

Tak Ann... jeg elsker nu også det kræ og han kan også se bedre ud på foto's og der var han lige i pels skifte... men køn er han ikke,men så han til gengæld en charmer

Amazing Ferret

Pluto bider mig hver gang jeg er hos Hanne  :fnis: Jeg tror han har hørt jeg har kaldt ham grim  :fnis:

Sølvsten

Jeg synes han er smuk. Han ligner den bamse jeg fik da jeg blev født. Blev helt glad da jeg så billedet.

Cille

Ja Maria han er en kær ilder,og heldigvis kølet ned (han havde godt nok krudt et vis sted da han var hvalp):lol:
Ja Erika du selv ud om det :fnis:... han har godt nok et eller andet hævn togt med dig :fnis:

Black Diamond

Citat fra: Cille Dato 14. Oktober 2009, kl. 22:19
Ja Maria han er en kær ilder,og heldigvis kølet ned (han havde godt nok krudt et vis sted da han var hvalp):lol:


Hihi ja det havde hans bror jo også  :P men det er virkelig dampet af nu. Nu er han bare det kærligste og mildeste dyr jeg kender <3 Udover det så har Tjalfe jo også en lille næsefejl og hår på den ene side.. man kan bare ikke så godt se det :fnis:

Cille

Pluto kan så ikke løbe fra hans næse fejl :fnis:
Han er så også blevet en ret mild han og bor jo indtil vidre sammen med de 3 unge hanner og tror sagtens han kan bo med dem,men er i tvivl om de andre til den tid kan lade ham være :lol:
Colombo kan ikke,det jeg ret sikker på.... men hvad ..han er jo så nok ikke han så længe.

Bawa

jeg synes han ser dejlig ud :D <3

Tazz

Wow...
Hvor er hun dog bare smuk :)