Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lækre hængekøjer sælges

Startet af Sulle, 6. November 2009, kl. 20:07

Sulle

Hej Allesammen

Jeg har endnu engang været lidt kreativ ved symaskinen, og har derfor følgende hængekøjer til salg.  :)

De to er lavet i et rigtig sødt stof, med pingviner og isbjørne. Der er pladevat imellem 2 lag stof, så dyrene kan ligge blødt. De er lavet med ren silkebånd til at hænge dem op i, så de ikke trevler(trævler?) når de bliver vasket.
De er ret store og måler 42cm x 42cm. De kan i hvert fald nemt rumme 2 eller 3 ildere!
De koster 75kr stykket.



Billede af mønsteret.


Derudover har jeg syet tre i dejligt blødt fleecestof. De er alle med dobbelt lag stof, og er igen syet med silkebånd til at hænge dem op i. Det drejer sig om:
1 x rød med hvide pletter. Størrelsen er ligesom ovenfor 42cm x 42cm. Koster 75kr.
1 x sort med hvide pletter. Størrelsen er 33cm x 36cm. Den passer til 1 ilder eller 2 der ligger tæt.  ;) Den ville også kunne bruges til en stor transportkasse. Koster 60kr.
1 x pink/lyserød. En rigtig tøse hængekøje, med to farver, så man kan hænge den som man vil. Størrelsen er 38cm x 38cm og den er derfor en mellemstørrelse. Koster 65kr.



De kan selvfølgelig sendes mod at køber betaler porto, men ellers kommer jeg også til juletræffet i Næstved, så hvis man kommer der, kan man jo spare portoen.  :D

Hvis man ønsker andre farver er jeg til at snakke med, og ville nok godt kunne nå at sy dem inden træffet.

Kh Sulle  :)

Sulle

Den røde og sorte med prikker er solgt.

Sulle

Den lyserøde/pink er reserveret til Shamua88.  :)