Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Farvel søde Nemo.

Startet af NemoToft, 18. November 2009, kl. 19:54

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

NemoToft

Tak alle sammen.
Anne og Pia: Så nåede vi ikke en lille familie sammenføring. Det kunne nu havde været hyggeligt, at se Felix, My og Nemo sammen. Rikmas banden  ;)

Line


NannaMB


Anne

#19
Citat fra: NemoToft Dato 18. November 2009, kl. 21:07
Tak alle sammen.
Anne og Pia: Så nåede vi ikke en lille familie sammenføring. Det kunne nu havde været hyggeligt, at se Felix, My og Nemo sammen. Rikmas banden  ;)

Nej og det er lidt foruroligende for B kuldets far blev også kun 4½ :(
Det er ikke gode prognoser :(
På det sidste billede ligner han My så meget at jeg får det helt dårligt af det. Både at det ligner hende og at det er nogens lille baby der er død :(

Cille


Starshineferrets


Sølvsten


Barky

Kondolerer med Nemo.... Det er alt for tidligt at sige farvel... :'(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Peewit

Kondolerer. I har min dybeste medfølelse. :'(
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Black Diamond

Hvor er jeg ked af at høre det :'( Kondolerer mange gange :(

NemoToft

Citat fra: Anne Dato 18. November 2009, kl. 22:12
Citat fra: NemoToft Dato 18. November 2009, kl. 21:07
Tak alle sammen.
Anne og Pia: Så nåede vi ikke en lille familie sammenføring. Det kunne nu havde været hyggeligt, at se Felix, My og Nemo sammen. Rikmas banden  ;)

Nej og det er lidt foruroligende for B kuldets far blev også kun 4½ :(
Det er ikke gode prognoser :(
På det sidste billede ligner han My så meget at jeg får det helt dårligt af det. Både at det ligner hende og at det er nogens lille baby der er død :(


Nej, det er da ikke gode prognoser. Men nu har jeg haft 2 men sølle lav alder. Så My og Felix bliver 10 år  :)
Det gør simpelthen så ondt, at Nemo er væk. Står stadig og venter om morgenen, hvor Nemo altid var den første der kom ud og kiggede. Og lige tjekkede brusekabinen. Tit havde han sit ynglingspivdyr, næsehornet med. Det skulle lige gemmes for de andre tyvknægte. Nu ligger næsehornet sammen med Nemo. I bunden af haven, ved siden af brormand Stitch.
Hvor er jeg glad for, at vi har Gixxer og Malle. Det bringer smil og latter hver eneste dag.

Soelberg`s SUN ferret


Anne

Citat fra: NemoToft Dato 19. November 2009, kl. 21:03

Nej, det er da ikke gode prognoser. Men nu har jeg haft 2 men sølle lav alder. Så My og Felix bliver 10 år  :)
Det gør simpelthen så ondt, at Nemo er væk. Står stadig og venter om morgenen, hvor Nemo altid var den første der kom ud og kiggede. Og lige tjekkede brusekabinen. Tit havde han sit ynglingspivdyr, næsehornet med. Det skulle lige gemmes for de andre tyvknægte. Nu ligger næsehornet sammen med Nemo. I bunden af haven, ved siden af brormand Stitch.
Hvor er jeg glad for, at vi har Gixxer og Malle. Det bringer smil og latter hver eneste dag.

Var stitch fra dte samme kuld? Må jeg spørge hvad han døde af?
Jeg kan se at Basse, deres fra også døde af lymfekræft, så det er nok desværre arveligt :(
Der er heldigvis ingen i linien i avl så vidt jeg ved, men det er da trist for os med hvalpe fra den linie. Du er da også uheldig at skulle miste 2 så tidligt :( jeg føler virkelig med dig.

kender kun alt for godt det med at man halvvejs venter at se dem på ders normale gemmesteder og yndlingssovesteder. Det er selvpineri men det er umuligt ikke nærmest at forvente at de skal være der hvor de plejer :'(

Namilla

Kondolerer... hvor er det trist...