Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Sov sødt Bandit

Startet af ilderhjemmet, 18. November 2009, kl. 20:05

ilderhjemmet

Søde lille Bandit

Du kæmpede og kæmpede sammen med os, du tabte dig, du tog på og du tabte dig, du ville livet, du kæmpede med alt den energi og kræft der var tilbage i dig, du spiste og spiste, drak rigtig meget, vi gav dig mad og vand hver 4. time, du elskede når der skulle hyggespises, Skipper med sprøjter og jeg med barneske, det sidste døgn tabte du dig 15 gr. du kunne dårlig blive tyndere, du kunne slet ikke styre din afføring, jeg ringede til Alisson og fik en tid kl. 1710, du stod ikke til at redde, lever, nyre og milt var angrebet af kræft.

Sødeste lille Bandit - 10 døgn havde vi dig, 10 dybe følsesmæssige døgn, den ene dag håb den anden dag fortvivelse - vi ved du fik al vores kærlighed og omsorg, du gav os din kærlighed, vi fik mange mysser af dig.

Kom godt over regnbuebroen til alle de andre ildere, jeg ved de vil tage godt imod dig så også du får et dejligt ilderliv.

R.I.P Bandit  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Amazing Ferret


Bawa

Forfærdeligt :( Åh!
R.I.P Bandit ..

Sov sødt <3

NemoToft

Kondolere  :( I gør et sejt, stort og meget hårdt arbejde.

Julbert


Julie


FerretParadise

#6
Kære lille Bandit.

Du var i mit hjerte, selvom jeg aldrig mødte dig. Alligevel følte jeg at du var en meget specielt og dejlig ilder.
Vi har været mange der har tænkt på dig, heppet på at du skulle få det bedre, og følt med dine madforældre, når de kæmpede for dit liv. En ulige og umulig kamp desværre.

God rejse over regnbuen lille Bandit, og hils på den anden side.

Kondolerer af hele mit hjerte. :'(
Ann Hillerslev.

Peewit

Kondolerer.. Hvor er det trist. :'(
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

vampirerattery


Shamua

Hvor er det sørgeligt.. sov godt lille bandit.

Vh. Marianne

ilderhjemmet

tusind tak, ja det var hårdt, men gør det gerne igen
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Pipvig

Jeg har slet ikke nogle ord...
sov sødt og drøm dejligt lille fyr!

Hvil i fred

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lille_jill

Kondolerer..

godt at han fik sine sidste dage et dejligt sted.

cibatuchsi

puha det var hårdt at læse.
det gør mig virkelig ondt at læse, nu har man siddet bag skærmen og heppet med hver eneste dag.

hils over på den anden side kære Bandit.

R.I.P