Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

HJÆÆÆÆLP!!!

Startet af Sjasen, 18. November 2009, kl. 21:00

Sjasen

jamen hvad gør jeg så når de er hjemme så går de alle 3 jo sammen? Jeg kan fint ta balder og snusen ud sammen når vi går tur

Sjasen

jamen vi har jo dem alle tre herhjemme? Jeg kan fint skille dem ad når jeg går tur, så det kun er snusen og balder

Anne

Kan du ikke sætte den sidste ud på badeværelset lidt eller lade ham være i buret ½ time mens de andre går sammen eller sådan noget? Evt kan du sætte ham ind i snusens bur når snusen og nr 2 er ude sammen, sådan at snusen og han vender sig til hinandens lugte.

Sjasen

Jo det er da en mulighed..:) I hvert fald vil jeg prøve!!

Blackferret

Adskil dem i hvert sit område i nogen tid for at se hvordan det derefter går. Ildere kan godt være lang tid om at lære hinanden at kende og acceptere hinanden. Nogen kommer aldrig til det, men så er vi nogen der godt vil aftage en ilder !!

/Ken

Lena og Peter

#20
Citat fra: Blackferret Dato 15. Februar 2010, kl. 20:35
Adskil dem i hvert sit område i nogen tid for at se hvordan det derefter går. Ildere kan godt være lang tid om at lære hinanden at kende og acceptere hinanden. Nogen kommer aldrig til det, men så er vi nogen der godt vil aftage en ilder !!

/Ken

HALLO..... træden er ikke blevet brugt i snart 3 mdr.... Jeg tror at problemet er blevet løst..... :S