Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Min helt egen Klister Look Alike :)

Startet af Amazing Ferret, 5. December 2009, kl. 21:08

AlisVolatPropiis

Endnu engang tillykke med hende :) hun er da en smukkert :D

Amazing Ferret

Tak  :)

I får lige nogle bedre billeder af hende. Hun er oppe hos Hanne, og hun var så sød at tage nogle flere billeder af hende





Hun har lige været i bad, derfor ser hun lidt våd ud







Black Diamond

Wow hun er flot.. Hold da op. Du er altså heldig.. En klister ilder <3. Håber da Hanne kan kende forskæld på dem så du får den rigtige hihi. Utroligt som de ligner hinanden på en prik. Faktisk lidt vildt for kuld søskene der er lyse ligner sjældent hinanden så utroligt meget, syndes jeg da >:| Men det glæder mig så meget du får din helt store drømme ilder :dans:

Amazing Ferret

Ja hende har jeg ventet længe på  :fnis:
Der var en anden tæve hos Evergreen jeg kiggede på i sommers, men jeg er godt nok glad for jeg ventede

Black Diamond

Ja,for du fik jo ikke din klister hvalp. Så det her må da være fantastisk for dig. En Klister klon  :lol:

Amazing Ferret

Det var meningen jeg skulle have haft en hvalp efter Klister, men det er ikke nødvendigt nu :fnis:

Cille

Tillykke med hende :fnis:
Godt jeg er god til at lokke,og lave aftaler for dig :fnis:

Maria... jeg kan nu nemt kende forskel om ikke andet så på deres sind.
Men nu er klister så den tand lysere,og hun har en mere jævn blaze.
Derudover sidder sandy i bur alene og kommer ud alene.... ingen grund til at hun skal lære mine dyr at kender for de få dage hun skal være her.
Har jo også et par tæver der nok ikke synes hun er en lækker sild,men nærmere et tygge-ben :fnis:

Amazing Ferret

Jeg er enormt taknemlig for din hjælp Hanne  <3
Hvad skulle jeg dog gøre uden dig :fnis:

Cille

Øhhhh... kede dig :lol:

Har også dit foder med...det så lidt vildt ud for skulle have 4 poser foder :lol:... dvs 55kg

Amazing Ferret

Hold da op  :fnis:

Så håber jeg at vores løbegårde er kommet til på tirsdag - så bytter vi  :fnis: jeg får foder og en ilder og du får fisk og en løbegård

Cille

Uha ja,jeg glæder mig sådan... især til at se om løbegården funger til ilder.
Fisken/fiskene skal nok blive et hit,ingen tvivl om det.

Men nu tester vi de løbegårde,med vores terrorister... nogen af dem vi har er jo lidt nogen kravle nisser og grave maskiner.
Men så ved andre jo om det noget de kan invistere i :)

Shamua

#26
OT: er det hægesmæk hun har?

Hun er altså virkelig flot :)

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Ja hun har en stor flot hvid hagesmæk  :D

Soelberg`s SUN ferret

hun er da rigtig lækker :)
stort tillykke med hende

Starshineferrets

oj vilka fina bilder!!!!! men jisses,,, är du säääker på att det inte är Klister du får hem? Såå lika!