Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Min nye kille...

Startet af Starshineferrets, 12. December 2009, kl. 13:27

Anne

Jeg følger simpelthen ikke nok med i folks dyr til at vide om jeg bliver snydt :)
Men han er smuk med maske. Min joas farve minder meget om den han havde før, så jeg kan da håbe at hun også får en smuk maske med tiden.

Shamua

Citat fra: Starshineferrets Dato 12. December 2009, kl. 21:12
tusen tack för alla komplimanger!

Kan visa en bild på hur han såg ut när han var lite yngre... ;)



Han ser helt nuttet ud :)... lille fyr..

Vh. Marianne

Starshineferrets

hihihi yup-... it's amor all the same ;) tog 1,5 år sedan fick han ordentlig mask. men jag måste säga att jag är mer förtjust i de illrar som skärper till sig med åldern, oftast brukar de få behålla det utseendet sedan  :)

Adria gjorde samma förvandling ... måste hitta lite bilder på henne med tror jag ;)

Anne

Så er der jo håb endnu for Joa :D Det er da dejligt at vide :) Men hun er nu også fin som hun er, jeg elsker bare masker.
Kunne da være fint med billeder af Adria også

Starshineferrets

Adria hösten 2008





Adria nu




FerretParadise

#20
Lidt sjovt med de masker, Zefyr lavede det omvendt. Da han var junior havde han en flot markeret maske, nu er den endt som det tyskerne kalder en "C" maske.

Åh jeg er vild med Adria, hun er bare så smuk. :)
Ann Hillerslev.

Anne

HVor er Adria bare smuk!!

Det var da sjovt Ann, jeg troede egenlig altid det var omvendt :) Ikke at de blev mørkere med alderen

Starshineferrets

jasså? han gjorde åt andra hållet zefyr?.. det där med masker säger jag bara ;)

ja.. adria gjorde en total förvandling i november 2008... och iår har hon nästan blivit ännu snyggare om jag får säga det själv :@

Shamua

Adria er så flot.... uhh..... du har så smukke dyr  :-$

Vh. Marianne

Anne

HVad er en c maske egentlig? er det når den vokser sammen oppe i panden?

FerretParadise

En "C" maske er når det hvide over øjnene danner et "C" over hvert øje.
Ann Hillerslev.

Anne

smart :D Joa har C maske tror jeg så.

AlisVolatPropiis

Jeg vidste bare det var Amor  :-$  eller rettere, jeg vidste det ikke var en ny han, for sara er altid så god til at skrive hvor de er fra....så da hun ikke gjorde, måtte jeg lige tjekke hendes andre ældre billedtråde...og ganske rigtigt -Amor har en skønhedsplet på kinden i højre side (for os) :lol:


Desuden så er vinterpelsbillederne taget op af en træbygning der er malet svenskerrød :P :P :P -prøvede ihærdigt ikke at skrive alt for afslørende :P og alligevel virke bare lidt vaks :P

Starshineferrets

MOHAHAHAHAH.... i don't beleive you :P erkänn.... i got you! ;)

AlisVolatPropiis

NO way *G* tjek selv, jeg skrev om pelsskifte og kærliged allerede inden du postede et normalt billede af ham  *rækker tunge* :P :P