Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lidt nyt af mine dyr

Startet af KariN, 14. December 2009, kl. 09:25

KariN

Så har mester fotografen Julia Beck (Barky) været på spil igen igen og det er jeg meget glad for, så vil da vise et lille udsnit af de flotte billeder hun tog af mine dyr i går :D

Først har vi Julian Carax min "gamle" dreng på 2 ½ år










Så har vi albino-bassen Naanok :D





Nano viser lige fotografen hvad han mener om at få taget billeder ;)


Klassisk albino-billede (syns hans legesyge udtryk er super dejligt, så se lige bort fra de lysende øjne)


Lige et natur billede mere af min smukke dreng :D


Så til prinsesse-pigen Cassiopeia Luna:


Et portræt billede af lille-pigen








Det var alt for denne gang :) Vi siger tak til Julia for endnu en dejlig dag og en meget kold tur i skoven  :fnis:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

dina illrar är såå söta! Och ja, som vanligt är barkys bilder underbara!

KariN

Mange tak skal du have :D Ja Julia tager helt fantastiske billeder :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Åh søde smukke Cassie pigen, hvor er det dejligt at se "min" lille prinsesse igen.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på hende da hun var helt lille, og havde et brækket ben. Hvor hun senere blev fravalgt af en anden køber, og jeg blev fornærmet på Cassies vegne. Se hende bare nu, den smukkeste dejlige pige.  <3 Uhh hun bliver en hård konkurrent på næste udstilling, men jeg "taber" gerne til min egen hvalp.

Ja det er dejlig billeder Julia har fået taget.
Jeg er spændt på hvordan Naanok klarer sig, det er da vist hans første udstilling? Og hvor ser det sjovt ud at Julian har fået en lys plet på snuden. Åh han skal jo i sammen klasse som Jezebel og Cassie....  Meget sjovt og spændende.
Ann Hillerslev.

KariN

Ja Ann, jeg kunne jo ikke være gladere for at hun endte hos mig, magen til perfekti lille tæve skal man altså lede ret længe efter :D Hun er meget elsket af både drengene, jack og mig :) og jeg sad faktisk og så billeder fra dengang hun havde brækket ben, det så simpelthen så sødt ud og er slet ikke til at stå for :D tak for de smukke ord om hende :)

Ja det er Nano's første udstilling så jeg er også MEGET spændt på hvordan han klarer den :)

Sjulles plet på næsen bliver større og større for hver gang han har fødselsdag hihi det er skægt og det giver ham helt vildt meget personlighed
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Black Diamond


Sølvsten


Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julie


Bawa


Danja

Kan vist ikke sige andet end  :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Hvor er det nogle skønne basser du har :D

KariN

Mange tak for alle de søde ord :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Black Diamond

#12
Jeg syndes faktisk, og har altid fået afvide, at Cassiopeia ligner Felina rigtig meget, men det syndes jeg ikke så meget på det her billeder. :fnis: Men hun er godt nok smuk. Hvor meget vejer hun nu? Felina er på omkring de 750g hele året

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

KariN

Maria: Jeg ved faktisk ikke præcist hvad hun vejer, for lige pt. har jeg ingen digital-vægt, men skal nok få hende vejet hurtigst muligt og så smide hendes vægt herind :)

Mange tak for de søde ord begge to :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3