Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Anaya i sneen

Startet af cibatuchsi, 16. December 2009, kl. 17:40

cibatuchsi

Citat fra: KariN Dato 16. December 2009, kl. 20:09
Sikke nogle gode billeder :D

Jeg er altså ikke tilfreds med at hun skal med på DIF ;) hun bliver en hård konkurrent til min Nano :D

de skal heldigvis ikke i samme klasse for anaya er i juniorklassen;)

Mustela

Ihh den lille Anaya, så smuk hun er  <3
Kulle er stolt af at have en så fin søster. Håber vi os snart får sne, der gider ligge sig. Pudsigt vi snakkede om det i går, og det sneede her, og ikk hos jer. Og så er det jer der har sneen.. SNYD..... Men vi venter bare, så der kan blive taget nogle fine billeder af brormand Kulledul, i sneen :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

cibatuchsi

Citat fra: Kat Dato 16. December 2009, kl. 20:40
Ihh den lille Anaya, så smuk hun er  <3
Kulle er stolt af at have en så fin søster. Håber vi os snart får sne, der gider ligge sig. Pudsigt vi snakkede om det i går, og det sneede her, og ikk hos jer. Og så er det jer der har sneen.. SNYD..... Men vi venter bare, så der kan blive taget nogle fine billeder af brormand Kulledul, i sneen :D
ja det er lidt sjovt. men det må gerne forsvinde igen snart;)
glæder mig til at se kulle i sneen;)

Sølvsten

Citat fra: cibatuchsi Dato 16. December 2009, kl. 18:28
tak hvor er i søde. hun er også bare blevet dejlig. på vif fik hun kun 5 i håndtering og 1½ måned efter fik hun 8. ;)


Det kan da ikke passe! Jeg giver hende 100 i håndtering.

cibatuchsi

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 17. December 2009, kl. 09:47
Citat fra: cibatuchsi Dato 16. December 2009, kl. 18:28
tak hvor er i søde. hun er også bare blevet dejlig. på vif fik hun kun 5 i håndtering og 1½ måned efter fik hun 8. ;)


Det kan da ikke passe! Jeg giver hende 100 i håndtering.
smiler ja hun er blevet ret god at håndter:)

Lena og Peter

Der er nu noget ved albinoer og sne.... Det passer nu bare rigtigt godt sammen.. :D