Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

4. advent - afstemning

Startet af lille_jill, 20. December 2009, kl. 18:10

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 21. December 2009, kl. 16:10
:) Men jeg håber selvfølgelig også at du vinder noget med ilderne, selv om det godt må være nogle andre end luna :lol:
Vi laver da bare en aftale..
Luna vinder ikke, men det gør Zefyr så..
Men hvem af dem skal så blive bedste veteran? Det skal Zefyr, så kan du vinde med Joa...
Ann Hillerslev.

Anne

Du skal ikke være så sikker på at Luna ik vinder :lol: jeg synes nu godt my kunne få bedste veteran, jeg har aldrig vudet biv i aldersgrupperne. Men det er også acceptabelt hvis Joa bliver bedste Junior
:lol:

Lena og Peter

Citat fra: Anne Dato 21. December 2009, kl. 17:17
Du skal ikke være så sikker på at Luna ik vinder :lol: jeg synes nu godt my kunne få bedste veteran, jeg har aldrig vudet biv i aldersgrupperne. Men det er også acceptabelt hvis Joa bliver bedste Junior
:lol:

Hov, hov, hov.. Du har vist vundet nok, og Happy Feet skulle gerne blive bedste junior..   :lol:

Anne

jeg har ikke vundet ret meget på udstillinger så det har jeg stadog til gode *g* Du kan vine bedste senior med en af dine, jeg arh mærkeligt nok ikke en eneste senior med! :O

Lena og Peter

Vi har kun en senior med, og han stiller op i handikap klassen, så chancen for at han vinder beste senior, er nok lille... :lol:

Anne

jamen så kan han vinde bedste handicap :D

Lena og Peter

Det er så en aftalt...

Underretter du lige dommerne om vores aftale.. :lol:

FerretParadise

Super, det er en aftale.
Så kan Zefyr igen stille som champion kandidat, bare som veteran så. :)
Ann Hillerslev.