Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Àmor & Lava

Startet af Starshineferrets, 9. Januar 2010, kl. 23:47

Starshineferrets

och så lite bilder på Àmor och Lava... de andra två, Adria & Avanti i gänget gick inte att finna.. misstänker starkt att de har rymt till las vegas.. de har hört att de ska få suprelorin implantat...


















FerretParadise

Åhh jeg synes Ámor ligner en der har lyst til at putte på sofaen med mig, men jeg tager nok helt fejl. :lol:

Virkelig smukke dyr..

Hey kan I slet ikke se, at det er blevet forår.... 8)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

haha nej du har ikke fejl! àmor er en puttefyr der elsker at nusse og give kysser ;)

forår? hvad? hvorhen? :P

Bawa

waaaauw :love:
dine dyr er så smukke. ihhh *misund, misund* ..

FerretParadise

Jeg håber at han er frisk på lidt massage på Indianer Ildern.
Men det er nok ikke det mest optimale sted at få massage første gang, da der jo er meget uro på en udstilling.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

tack bawa!

Nej, det tror jeg han godt ville nyde af! Han plejer at vare meget rolig på udstillinger :)

Starshineferrets


FerretParadise

Hvor ser hun da bare helt herlig ud. Virkelig en meget smuk pige. <3
Ann Hillerslev.

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

katja

hvor er hun bare smuk
ejer af 7 dejlige trolde,

lussingen

Mums nogle dejlige billeder <3

Åhhh har Avanti og Adria lavet en "Romeo og Julie"? Tja, nogle vil jo gøre alt for kærligheden, også rejse afsted i nattens mulm og mørke til Las Vegas (godt gået børn :fnis:) :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Citat fra: FerretParadise Dato  9. Januar 2010, kl. 23:57
Åhh jeg synes Ámor ligner en der har lyst til at putte på sofaen med mig, men jeg tager nok helt fejl. :lol:

Jeps....det er MIG han vil putte med :lol:

Dejlige dyr som altid sara....*sukker henført* :D

Starshineferrets

tack så mycket!

Yup.. Romeo and juiliette on tour ;) Men ja.. ska påminna adria om hur det var att ha 8 monstervalpar, så tror jag hon kommer på andra tankar och kommer hem igen :)

Tack Trine! Ni får väl slåss om Amor ;)

Malene

De der 8 monsterhvalpe kender jeg ikke noget til. Jeg har i hvert fald ikke noget monster her hjemme <3 :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Starshineferrets

hihihihi skönt att höra :) Lava & cherry säger att det förstår iiiiiiiinte vad matte menar :P