Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ulæste tråde

Startet af FerretParadise, 28. Januar 2010, kl. 09:18

FerretParadise

Jeg har siden jeg meldte mig ind her på fora, haft et lille "problem" med at se tråde jeg ikke har læst.
Feks, hvis jeg logge på, og går ind på forum, og kan se at der er ulæste emner under billeder, og går derind, så er der feks 4 emner med nye indlæg. Hvis jeg så går ind i det ene emne, og læser det, og bagefter går tilbage til index eller hva vi nu skal kalde det, så ser jeg ikke, at der faktisk stadig er 3 ulæste tråde under billeder. Så vises de ikke, jo hvis jeg igen går ind under billeder.
Øj det lød vist lidt forvirrende, men jeg håber at I forstår hvad jeg mener.
Det har hele tiden været sådan, og det er ikke fordi det som sådan er et problem, men det er en smule irriterende.
Jeg håber at det er noget som I kan gøre noget ved. ;)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Jeg har nøjagtigt det samme problem og jeg vil jø nødigt gå glip af noget!!!

Bawa

Jeg har samme problem :ja: ..
Og jeg vil heller ikke gå glip af noget, hahaha.

lucy

Jeg plejer ikk at gå den vej. Hvis jeg derimod gå op øverst på siden hvor der står hvor længe jeg har været på, så lige nede under står der med lyserød skrift Ulæste emner - nye svar. Den synes jeg virker. Hvis i forstår.

FerretParadise

Citat fra: lucy Dato 28. Januar 2010, kl. 15:59
Jeg plejer ikk at gå den vej. Hvis jeg derimod gå op øverst på siden hvor der står hvor længe jeg har været på, så lige nede under står der med lyserød skrift Ulæste emner - nye svar. Den synes jeg virker. Hvis i forstår.
Ja jeg forstår, men det er bare ikke min foretrukne måde at læse et fora på.
Ann Hillerslev.

Malene

Jeg undskylder mit meget sene svar, men jeg havde helt glemt denne tråd :-$
Det er meningen at forummet er sådan, men jeg vil selvfølgelig gerne kigge efter en løsning der gavner alle, selvom jeg absolut ikke kan love at det er noget der bliver lavet om :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.