Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Luddes nya puff!

Startet af Starshineferrets, 28. Januar 2010, kl. 22:03

Starshineferrets

Håller på att sy till Indianerilder'n, och tänkte att jag måste få visa upp Luddes nya puff som han precis har fått ;)












FerretParadise

Fuck fuck fuck, den der er bare over fed Sara. :o :)
Har du brunt stof ? Eventuelt brunt i striber?
For så har du dig en køber til sådan en puff. ;)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

hihihi brunt stoff har jeg... med striber må jeg nok ude og kige hvis jeg kan finde ;)

Men tusen tack Ann!

Malene

Hvor er den bare smart! Den er sikkert lækker at ligge og putte i :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Kan du lave den i menneske størrelse?
For jeg kunne godt tænke mig at ligge nede i sådan en sammen med mine ildere. <3
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Hvor ser den hyggelig ud!

cibatuchsi

hvor er den bare lækker....  kunne du ikk lave en tråd med nogen af de ting du tager  med samt priser så vi ved hvor meget vi skal hæve...hihi

Starshineferrets

tack vad söta ni är :)

Vi håller på och uppdaterar hemsidan, och ordnar bilder på det vi har än så länge, så snart kommer det en tråd, jag lovar ;)4

Men så jär långt har vi kommit hittills ;)
http://www.starshineferrets.se/sida27.html


lussingen

Hvor er den bare lækker!! Hvis man er i tvivl, kan man bare kigge på Luddes ansigtsudtryk, det ser jo ud som om han smiler <3
Det er nogle rigtig lækre ting du har på din hjemmeside Sara, jeg har været inde og lure ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Stubba

ja, hvad koster sådan en? :)

hvis der er nogle der skal afsted, kan man så lokke en til at købe en til mig? :$
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

FerretParadise

Den puff der er på billede nr. 7 er den brun?
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

tack så mycket!

Eftersom den här bara är  en prototyp, så har jag inte räknat ut något pris på den ännu, Men det kommer så fort som möjligt ;)

Ann är det den här du menar? http://iloapp.starshineferrets.se/data/_gallery/public/29/1264696678_resized.jpg
Den är tyvärr en ljus lila/beige med ljusgrå och silver striber, och en grå pude i mitten..... så ingen brun ännu... men det kommer!

FerretParadise

Ja det var den jeg mente, jeg synes det var lidt svært at se farven rigtigt på billedet.
Så må jeg jo bare vente... Noget jeg er meget dårlig til. 8)
Ann Hillerslev.

Bawa

For pokker hvor ser den bare behagelig ud!!
Hvem der bare var en ilder og kunne putte sig ned i den :love: ..

Starshineferrets

ännu en puff... den här gången med Amor som testpilot ;)