Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Luddes nya puff!

Startet af Starshineferrets, 28. Januar 2010, kl. 22:03

AlisVolatPropiis

Vi vil ha...vi vil ha!!!!.....mindst 15.....-hilsen Aisha, Cossi, Thlayli og Sperosen... :dans:

Jeg vil ha...jeg vil ha!!! -indholdet!....hilsen Trine  :dans:

Starshineferrets

HAHAHAHAHA trine.. du er alltså skör :P

AlisVolatPropiis

Mig?? Naaaarj da!...jeg er da ganske normal....eller ok... :-$ måske en smule småtosset :P -men jeg keder mig sjældent :P

Eliza

hold da op hvor ser den lækker ud, den er jo som skabt til mine ildere  :D Hvornår/hvor kan man købe sådan en??
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

Dessa puffar kommer att finnas till salu på Indianerildern i viss utsträckning :)

Sølvsten

Nej det kan du da ikke. Jeg kommer ikke.
Hvad sælger du dem for. Det kan jo være jeg kan lokke en til at tagen en med til mig.

Amazing Ferret

Ej sådan en vil jeg også eje  :D

Anne

Den er genial! Kommer du på vif med en stand, for jeg vil stadig også gerne have en englesele og nu fik jeg jo ikke chancen sidste år..

Julie

#23
Hvor er den bare fed :o Jeg vil også have en!

Eliza

Åh øv der kommer jeg jo ikke  :(
Ellers er jeg da næsten sikker på der hører sådan en med når jeg skal have en hvalp..  :D :ja:
(Så nu er der nødt til at komme en til mig  :D)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

haha vad söta ni är ;)

Det är ännu inte säkert på om vi kan komma till VIF eller inte.. lite förlänge tills dess för at vara säker nu :s

Eliza haha ok i get the hint ;) Må sy en hel masse  i lyserödt og lyseblått till hvalperne :P (ej nu bliver  nok Ann gal!)

FerretParadise

#26
Gal og gal. :lol:.
Men den Avanti ligger i er smuk. Ja det er han jo også. <3
Ann Hillerslev.

Anne

Jamen det koster jo mindst en mia kr at få sendt noget fra sverige til Danmark :S

Eliza

Neeej neeej Ann bliver ikke sur..  :D Man kan jo sagtens have mere end en  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 29. Januar 2010, kl. 21:31
Neeej neeej Ann bliver ikke sur..  :D Man kan jo sagtens have mere end en  :)
Jeg skal da ihvertfald ha 2 stk, og ja, de bliver jo nok lyserød og lyseblå, da jeg jo skal ha en dreng og en pige. Men jeg vil glæder mig til at få både hvalpe og senge.
Eliza: Hvilken farve skal du så ha?  ;) 8)
Ann Hillerslev.