Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Luddes nya puff!

Startet af Starshineferrets, 28. Januar 2010, kl. 22:03

Eliza

Ann: Jeg skal nok have en lyseblå seng, men jeg er jo ikke så kræsen så hvis der kun bliver lavet lyserøde senge så er det fint med mig  :D
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 29. Januar 2010, kl. 21:48
Ann: Jeg skal nok have en lyseblå seng, men jeg er jo ikke så kræsen så hvis der kun bliver lavet lyserøde senge så er det fint med mig  :D
Dvs at det også gælder indholdet i sengen?
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Hvor er det bare nogle dejlige ting du har.... MEN nu bliver turen til Norge bare endnu dyrer... :@

Men det går nok.... Vi vil ha...  :lol:

Eliza

Ann: Ja det gælder jo selvfølgelig også indholdet i sengen  :D Det er jo ikke til at sige hvad der kommer flest af og jeg ville blive super glad hvis der bare kom en lille bandit mere..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

hahah i er bare for sjove ;) jeg kan i hvert fald love at inholdet i sengen matchar sengen :P og jeg kan nok pröve at hold styr på mig... i hvert fald lidt når det kommer till det lyseröde :P

har lagt upp några fler sängar i albumet på hemsidan. Eftersom jag ännu inte sytt klart allt till indianerildern, finns det en liten möjlighet att önska färhger om man vill ha puffar, i den mån jag kan ordna det :)

AlisVolatPropiis

#35
Citat fra: Starshineferrets Dato 30. Januar 2010, kl. 03:08
hahah i er bare for sjove ;) jeg kan i hvert fald love at inholdet i sengen matchar sengen :P

Jeg VIDSTE bare du på et tidspunkt ville avle lyserøde ildere!! (dog godt du også har taget de lyseblå ildere med) .... :P
Og ehm...du ved godt du SKAL på VIF ik?....jeg skal have sådan nogle senge...og jeg plager simpelthen til jeg får min vilje.... :lol: :-$

Anne

Godt trine, så bliver jeg fri :lol: