Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Lidt af hvert til ildere og gnavere

Startet af Anne, 5. Februar 2010, kl. 19:40

Anne

Jeg har nogle ting jeg gerne vil af med. Noget er vundet, andet købt i et større vareparti.

2 8-tals seler fra ferplast (de gode). Nypris 69 kr. Helt nye og på sin emballage endnu.
50 kr styk.



3 sippy drikkeflasker (de små af dem, 100 ml) nypris 46. Nye i emballage (den der ikke er pakket ind beholder jeg selv) SOLGT
30 kr stk.


Lille transportkasse til mindre gnavere. Nypris 59, helt ny med vejledning i.
40 kr.



Hule til gnavere eller ildere. Jeg har selv en magen til (dog i blå) med et lille tyndt tæppe i, og det er ildernes yndlingssovested. De kan være i den begge 2, men jeg vil tro at den nok ikke kan fungere til hanner. Den er ny, men Joa har lige været inde og vende for at agere model. Nypris: 59 kr (billedet ovenpå er et klistermærke der nemt tages af uden at give mærker på plastikken)
40 kr. SOLGT

(og med Joa i så man kan se en normal størrelse tæve i forhold til den)


Legetøj til ildere/katte/små hunde, nyt. Aner ikke hvad det har kostet
5 kr for begge


Science selective, 350 gram. Kan holde sig til Maj i år. Nypris 42,5 kr
25 kr


Rewards fra olivers. Alle pakker har været åbne, der er taget 2 fra den ene pose kattekys, ellers er poserne helt fulde, da mine kun gider snuse til det og ikke spise det. Der er en pakke tørret lever, og 3 pakker med fisk (fish bites og kattekys). Nypris 35 kr pr pakke. KATTEKYS ER SOLGT. DER ER LEVER OG FISH BITES TILBAGE!
15 kr stk


Køje fra Lux shoppen. Ny og ubrugt, med et hul ilderne kan kravle ind i og noget varmt lidt uldent stof indeni (det grønne). Nypris 99 kr.
75 kr




Drikkeflasker
1 stor Ferplast flaske på 600 ml, til tremmebur. Nypris 49 15 kr
3 mellem ferplast på 300 ml. Nypris 45 15 kr
8 classic hamster på 150 ml. Nypris 30 15 kr
7 ferplast 75 ml, nypris 35 10 kr
3 classic mouse 75 ml, nypris 25 10 kr
6 ferplast 75 ml, til tremmebur. Nypris 35 10 kr

På billedet: øverst: Stor ferplast på 600 ml, venstre side: mellem ferplast 300 ml, højre: classic hamster på 150 ml


venstre: classic hamster 150 ml, i indpakningen: ferplast 75 ml til tremmebur. til højre for den i indpakningen: ferplast 75 ml, og længst ude: classic mouse 75 ml.


Venstre: classic mouse 75 ml. Højre: ferplast 75 ml.



køber betaler for fragt

cibatuchsi

3 sippy drikkeflasker (de små af dem, 100 ml) nypris 46. Nye i emballage (den der ikke er pakket ind beholder jeg selv)
30 kr stk.

dem vil vi gerne ha samt to poser kattekys

Amazing Ferret


Anne

den gule ilderhule er solgt (til amazing)
og de 3 sippy flasker og kattekyssene til daisy

Lea

De 3 Ferplast på 300ml og Selectiv foderet og kattekysene .. pris for alt det?

Også må det gerne sendes det betaler jeg selv for (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

cibatuchsi

anne sender du bare kontonummeret og hvad det kommer til at koste med porto når du finder ud af det;)

Anne

#6
Ih Lea du var lige let splitsekund for sent ude med kattekyssene, men du kan købe selective foderet og de 3 flasker for 65 kr. (5 kr i rabat ;) )

(rabat er KUN fordi du køber flere af flaskerne, som jeg godt vil af med fordi jeg har så mange)

Tazz

Hvad er prisen incl porto for:

600 ml drikkeflaske - legetøjet og de der leverbites?

Lea

Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2010, kl. 19:55
Ih Lea du var lige let splitsekund for sent ude med kattekyssene, men du kan købe selective foderet og de 3 flasker for 65 kr. (5 kr i rabat ;) )

Ok så ikke lige der var andre end de kattekys der (: så vil godt have en af hver af fisk og lever. (: vil godt prøve og se om Balou gider æde dem (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Det er jo 35 kr plus porto. Jeg ved ikke hvad det vejer men jeg tror det kan sendes som maxibrev. Jeg vejer det lige.

Anne

Lea. Du kan lægge billet ind på dem af fisk?  Nu har Tazz spurgt på dem med lever, og er nødt til at lave dte som først til mølle.

Lea

Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2010, kl. 20:00
Lea. Du kan lægge billet ind på dem af fisk?  Nu har Tazz spurgt på dem med lever, og er nødt til at lave dte som først til mølle.

Ok det er iorden . kan bare nakke en af hende når det er (: hehe Når hun kommer forbi mig næste gang med Tøsen

men skal lige vide pris inkl porto (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Tazz

Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2010, kl. 19:59
Det er jo 35 kr plus porto. Jeg ved ikke hvad det vejer men jeg tror det kan sendes som maxibrev. Jeg vejer det lige.

Okay, tak. Så tjekker jeg lige prisen når jeg har vægten :)
Kan flasken også sendes som maxi-brev?

Citat fra: Lea Dato  5. Februar 2010, kl. 20:02
Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2010, kl. 20:00
Lea. Du kan lægge billet ind på dem af fisk?  Nu har Tazz spurgt på dem med lever, og er nødt til at lave dte som først til mølle.

Ok det er iorden . kan bare nakke en af hende når det er (: hehe Når hun kommer forbi mig næste gang med Tøsen

men skal lige vide pris inkl porto (:

Haha Lea, så det tror du?? Nej nej nej, må du ikke.. :D

Lea

Forresten så send som B-brev istedet for A-brev.. det er billigere med B-brev dog kan det tage længere tid at modtage . men det er ikke meget. (:

Citat fra: Tazz Dato  5. Februar 2010, kl. 20:03

Haha Lea, så det tror du?? Nej nej nej, må du ikke.. :D


Balou må godt smage en fra dig (: hehe
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Tazz: det vejer lidt under 350 gram, og jeg vil tro det hele kan sendes som maxibrev. man ska jo så lægge indpakningen oveni men jeg tror godt dte kan holds under ½ kg