Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lidt af hvert til ildere og gnavere

Startet af Anne, 5. Februar 2010, kl. 19:40

Anne

Lea, dit vejer 600 gram uden emballage, så det er jo op til dig havd det koster alt efter hvordan du vil have det sendt

Lea

Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2010, kl. 20:13
Lea, dit vejer 600 gram uden emballage, så det er jo op til dig havd det koster alt efter hvordan du vil have det sendt

Hvis du sender det som maxibrev max 1000g som økonomi brev Altså B-brev . det koster 40,50 så hvad er din pris inkl osv?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Tazz

Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2010, kl. 20:08
Tazz: det vejer lidt under 350 gram, og jeg vil tro det hele kan sendes som maxibrev. man ska jo så lægge indpakningen oveni men jeg tror godt dte kan holds under ½ kg

Okay, så det vil sige ca. 70,- ?

Jeg skriver lige til dig i morgen hvis det er ok, skal lige snakke med manden om vi har råd til det lige nu nemlig..

Anne

80 kr for fisk bites, de 3 flasker og foderet. + porto som så er 40,5 hvis du har ret i prisen, så det må vlre 120,5.

HVis dig og tazz bor i nærheden af hinanden så sender jeg da gerne jeres ting i samme pakke så portoen bliver billigere for jer.

Tazz, ja ca. Og det er i orden men jeg vil meget gerne at du vender tilbage så hurtigt som muligt med om du vil have det, da jeg allerede har en anden der gerne vil have noget af det du har nævnt

Lea

Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2010, kl. 20:22
80 kr for fisk bites, de 3 flasker og foderet. + porto som så er 40,5 hvis du har ret i prisen, så det må vlre 120,5.

HVis dig og tazz bor i nærheden af hinanden så sender jeg da gerne jeres ting i samme pakke så portoen bliver billigere for jer.

Tazz, ja ca. Og det er i orden men jeg vil meget gerne at du vender tilbage så hurtigt som muligt med om du vil have det, da jeg allerede har en anden der gerne vil have noget af det du har nævnt

Vi går på samme skole og ser hinanden dagligt (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Jeg kan prøve om det kan pakkes så det vejer et kg, men det bliver nok lige knap...

Tazz

Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2010, kl. 20:22
80 kr for fisk bites, de 3 flasker og foderet. + porto som så er 40,5 hvis du har ret i prisen, så det må vlre 120,5.

HVis dig og tazz bor i nærheden af hinanden så sender jeg da gerne jeres ting i samme pakke så portoen bliver billigere for jer.

Tazz, ja ca. Og det er i orden men jeg vil meget gerne at du vender tilbage så hurtigt som muligt med om du vil have det, da jeg allerede har en anden der gerne vil have noget af det du har nævnt

Jeg skriver til dig så tidligt som muligt i morgen, så snart jeg ved noget.
Ang det med at sende sammen, snakker Lea og mig lige om, og undersøger prisen :)

Anne

Men Lea og Tazz, vil i vøære søde at melde tilbage så hurtigt som muligt om i er intresserede eller ej? Jeg kan jo ikke love hvad portoen ender på, Jeg skal nok pakke det så godt jeg kan, men jeg gider heller ikke pakke det hvis i så springer fra. Håber det er ok.

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Alle tingene skal sendes til mig .. så skriv samlet pris for det hele (: så overfører jeg mandag. (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Tazz

Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2010, kl. 20:30
Men Lea og Tazz, vil i vøære søde at melde tilbage så hurtigt som muligt om i er intresserede eller ej? Jeg kan jo ikke love hvad portoen ender på, Jeg skal nok pakke det så godt jeg kan, men jeg gider heller ikke pakke det hvis i så springer fra. Håber det er ok.

Ja, alle tingene skal bare sendes til Lea :)

Anne

Godt jeg pakker jeres ting og sender samlet pris til lea samt konto og registrering på pm

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Dette er tilbage:

Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2010, kl. 19:40
Jeg har nogle ting jeg gerne vil af med. Noget er vundet, andet købt i et større vareparti.

2 8-tals seler fra ferplast (de gode). Nypris 69 kr. Helt nye og på sin emballage endnu.
50 kr styk.



Lille transportkasse til mindre gnavere. Nypris 59, helt ny med vejledning i.
40 kr.



Køje fra Lux shoppen. Ny og ubrugt, med et hul ilderne kan kravle ind i og noget varmt lidt uldent stof indeni (det grønne). Nypris 99 kr.
75 kr




Drikkeflasker
8 classic hamster på 150 ml. Nypris 30 15 kr
7 ferplast 75 ml, nypris 35 10 kr
3 classic mouse 75 ml, nypris 25 10 kr
6 ferplast 75 ml, til tremmebur. Nypris 35 10 kr

På billedet: øverst: Stor ferplast på 600 ml, venstre side: mellem ferplast 300 ml, højre: classic hamster på 150 ml


venstre: classic hamster 150 ml, i indpakningen: ferplast 75 ml til tremmebur. til højre for den i indpakningen: ferplast 75 ml, og længst ude: classic mouse 75 ml.


Venstre: classic mouse 75 ml. Højre: ferplast 75 ml.



køber betaler for fragt


Julie Stuhr

Jeg er muligvis interesseret i transportkassen til gnavere. Hvor meget vejer den?