Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lidt af hvert til ildere og gnavere

Startet af Anne, 5. Februar 2010, kl. 19:40

Anne


Julie Stuhr

Okay, det bliver 24 kr i fragt som maxibrev i følge postdanmark.
Så vil jeg gerne købe den :)

Anne

#32
Ja hvis jeg kan holde indpakningen nede på 50 gram, det er jeg ikke sikker på at jeg kan, for den skal jo nok i en lille papkasse så den ikke kan gå i stykker og måske også bobleplast.
Og det koster 38 kr ellers.

Jeg skal selvfølgelig nok forsøge at pakke den så let som muligt, men 50 gram til emballage er ikke meget, er det?

Julie Stuhr

Jeg håber på 24, men køber den også gerne hvis det bliver 38 :P

Anne

Ok, det er i orden, så prøver jeg at pakke den så let som muligt.

Anne


Dette er tilbage:

Citat fra: Anne Dato  5. Februar 2010, kl. 19:40
Jeg har nogle ting jeg gerne vil af med. Noget er vundet, andet købt i et større vareparti.

2 8-tals seler fra ferplast (de gode). Nypris 69 kr. Helt nye og på sin emballage endnu.
50 kr styk.



Køje fra Lux shoppen. Ny og ubrugt, med et hul ilderne kan kravle ind i og noget varmt lidt uldent stof indeni (det grønne). Nypris 99 kr.
75 kr




Drikkeflasker
8 classic hamster på 150 ml. Nypris 30 15 kr
7 ferplast 75 ml, nypris 35 10 kr
3 classic mouse 75 ml, nypris 25 10 kr
6 ferplast 75 ml, til tremmebur. Nypris 35 10 kr

På billedet: øverst: Stor ferplast på 600 ml, venstre side: mellem ferplast 300 ml, højre: classic hamster på 150 ml


venstre: classic hamster 150 ml, i indpakningen: ferplast 75 ml til tremmebur. til højre for den i indpakningen: ferplast 75 ml, og længst ude: classic mouse 75 ml.


Venstre: classic mouse 75 ml. Højre: ferplast 75 ml.



køber betaler for fragt


Lea

Ville du skrive prisen ? og dine kontooplysninger til mig på pb.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

jeg skriver til jer alle sammen i dag. Jeg har fdørst vøære ude og hente emballage i dag, og jeg kan jo ikke give jer en pris før jeg har pakket og vejet det.

Lea

Citat fra: Anne Dato  7. Februar 2010, kl. 14:28
jeg skriver til jer alle sammen i dag. Jeg har fdørst vøære ude og hente emballage i dag, og jeg kan jo ikke give jer en pris før jeg har pakket og vejet det.

Ok det er helt iorden . synes bare det var underligt jeg ikke havde hørt fra dig (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

ja ok, men jeg havde ikke lige emballagen her, og jeg havde ikke regnet med der var røget så meget så hurtigt, så den skulle jeg lige ud og hente.

Lea

Det er helt iorden (:

Kan jo gå hurtigt hehe (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne


Anne

Så er der sendt mails til de der har budt ind på nogle ting.

Tilbage er:

2 8-tals seler fra ferplast (de gode). Nypris 69 kr. Helt nye og på sin emballage endnu.
50 kr styk.



Lille transportkasse til mindre gnavere. Nypris 59, helt ny med vejledning i.
40 kr.



Køje fra Lux shoppen. Ny og ubrugt, med et hul ilderne kan kravle ind i og noget varmt lidt uldent stof indeni (det grønne). Nypris 99 kr.
75 kr




Drikkeflasker
8 classic hamster på 150 ml. Nypris 30 15 kr
7 ferplast 75 ml, nypris 35 10 kr
3 classic mouse 75 ml, nypris 25 10 kr
6 ferplast 75 ml, til tremmebur. Nypris 35 10 kr

På billedet: øverst: Stor ferplast på 600 ml, venstre side: mellem ferplast 300 ml, højre: classic hamster på 150 ml


venstre: classic hamster 150 ml, i indpakningen: ferplast 75 ml til tremmebur. til højre for den i indpakningen: ferplast 75 ml, og længst ude: classic mouse 75 ml.


Venstre: classic mouse 75 ml. Højre: ferplast 75 ml.



køber betaler for fragt


Soelberg`s SUN ferret


Jg vil godt aftage de 2 seler hvis du kan tage dem med til træffet  :ja:

cibatuchsi