Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nye billeder af Mailo og Rofus

Startet af Stubba, 7. Februar 2010, kl. 11:01

Stubba

Bawa ville se billeder af dyrene. så jeg prøvede at tage nogen. (jeg vil gerne understrege prøvede - da mine dyr absolut ikke mente at det var idag der skulle tages billeder .. Til det har jeg en ting at sige, længe leve 'pasta'!)

I må meget gerne komme med jeres mening om hvad farve de er :b for det virker som om, at dem jeg spørger har forskellige meninger :b

mailo:








rofus:








Begge:




Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Starshineferrets

så fina de är! Härliga vackra pälsar dessutom!

FerretParadise

Sikke nogle dejlige billeder. :)
Dine kan også "sitte". :lol:
Ann Hillerslev.

Barky

Mailo er standard og Rofus er silver.. Selvom Rofus måske ser brunlig ud nu, så vil han blive lysere med tiden (det gør 95% af alle silvere).
Hvis du vil udstille Rofus, kan du evt sende et billede af ham til arrangørerne, så de kan sætte ham i den klasse de mener han passer bedst i... ;)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stubba

jaeh :b sådan engang imellem. prøver da at lærer dem, men jeg tror det eneste de tænker er " PASTA <3 " eller " GODBIDDER " :b
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

Citat fra: Barky Dato  7. Februar 2010, kl. 11:50
Mailo er standard og Rofus er silver.. Selvom Rofus måske ser brunlig ud nu, så vil han blive lysere med tiden (det gør 95% af alle silvere).
Hvis du vil udstille Rofus, kan du evt sende et billede af ham til arrangørerne, så de kan sætte ham i den klasse de mener han passer bedst i... ;)

jamen lige præcis. Jeg vidste mailo var standard .. Men da jeg fik Rofus i sin tid, var han meget mere brun end han er nu .. derfor jeg var i tvivl.
Bawa nævnte også det med at indsende et billede, men det var også mere bare for 'selv' at vide det - hvis du forstår? :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Barky

Jeg forstår dig godt.. Min silverpige var også meget brun, langt brunere end Rofus er nu... Engang.. Hun er "falmet" med tiden og er nu en lys silver...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Bawa

Dine drenge er såååå flotte :love: ..
Ihh, billeder der er tilegnet mig?! *rødme, rødme* :-$ :fnis:
Og hold da op en størrelses forskel der er :fnis:

Stubba

Citat fra: Bawa Dato  7. Februar 2010, kl. 11:58
Dine drenge er såååå flotte :love: ..
Ihh, billeder der er tilegnet mig?! *rødme, rødme* :-$ :fnis:
Og hold da op en størrelses forskel der er :fnis:

ja, det er vildt .. :s men også 700g jo :b
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Elvis


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Elvis Dato  7. Februar 2010, kl. 12:08
Må man got gi illder pasta?? ...
Det ikke patsa, men en slags vitaminpasta på tube som dyrene elsker!
Man må ikke gi den rigtig pasta, hvis det er det du tænker.

Elvis

Nå oki.... Kan de blive syg af det så??

Barky

Ja over længere tid kan mad som f.eks pasta (som indeholder mange kulhydrater som ilderen ikke kan fordøje) gøre dem syge.
Derfor er det vigtigt at sætte sig ind i hvad ilderens behov er, og efterleve dem. Så de ikke får miljøsygdomme foresaget af dårlig/forkert kost osv.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Elvis


Julie Stuhr

De kan stadig ikke tåle det.
Som udgangspunkt må ilderne helst ikke få andet end deres tørkost, kød/barf og æg.
Og godbider :)