Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Fotosession hos Ingela

Startet af FerretParadise, 18. Februar 2010, kl. 23:13

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 19. Februar 2010, kl. 12:20
Hold da helt op hvor er de bare flotte og billederne er også godt taget..  :dans: :dans: :lol:
Jeg kunne da godt uden problemer stjæle nr to billed af Juana og sige at jeg også har været hos Ingela med Envy  :dans: :lol:
Ja Envy ligner sin mor rigtig meget, så det kunne godt lade sig gøre.
Men du kan jo også selv få en fotosession hos Ingela, nu skal I jo til Norge til sommer, så kunne det jo være at det kunne lade sig gøre der. ;)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Hvor har du bare nogle flotte dyr... Men det viste vi jo godt.. :fnis:

Super dejlige billeder... Det er lige før sådanne billeder ville være hele tur vær alene..

FerretParadise

Citat fra: ilderbanden Dato 19. Februar 2010, kl. 13:15
Hvor har du bare nogle flotte dyr... Men det viste vi jo godt.. :fnis:

Super dejlige billeder... Det er lige før sådanne billeder ville være hele tur vær alene..
Tak for de søde ord om mine dyr.
Ja helt sikkert, en fotosession hos Ingela ville bestemt være ture værd. Jeg sidder her med 97 billeder af mine dyr, det ene mere vidunderligt end det andet.
Ann Hillerslev.

Barky

Jeg er fuldstændig blæst omkuld her... Jeg kender ikke bandeord nok til at udtrykke min begejstring for de billeder, så jeg vil undlade at bruge nogen, og lade det "statement" være min form for udtryk.

Dine dyr er de fødte modeller, den ene poserer flottere end den anden. Ingela har virkelig fået deres personligheder klemt ind i et billede.
Jeg tror at de billeder betyder mere for dig, end vi andre kan forstå. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Ja Julia, du har fuldstændig ret. (Men du kender mig også bedre end de fleste)
Disse billeder jeg har fået af Ingela betyder mere for mig, end ord kan beskrive. <3
Ann Hillerslev.

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng

Du har nogen rigtig flotte dyr - og det nogen super billeder :love:

Anne

Virkelig flotte billeder! Juana er godt nok bare smuk!

Soelberg`s SUN ferret

#23
WAUW super smukke dyr

Jon-SBB

Sikke nogen go'e billeder..! Dine dyr er godt nok flotte :ja:

KariN

De er så fantastiske de billeder Ann (men ja det sagde jeg jo også til dig i går) :D Ingela kan noget med det kamera, det er helt sikkert

og ja dine vidunderlige dyrs personligheder kommer virkelig godt frem på billederne :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Hvor er I søde alle sammen, tak for de mange flotte ord om mine dyr. :) :)
Ann Hillerslev.

NemoToft


FerretParadise

Jeg har lagt 44 billeder fra Ingelas fotosession på min hjemmeside, de kan ses her:

http://www.ferretparadise.dk/galleri/index.html#home
Ann Hillerslev.

Eliza


Ja Envy ligner sin mor rigtig meget, så det kunne godt lade sig gøre.
Men du kan jo også selv få en fotosession hos Ingela, nu skal I jo til Norge til sommer, så kunne det jo være at det kunne lade sig gøre der. ;)
[/quote]

Ja det kunne være for lækkert at komme til sådan en fotosession.. det må jeg lige se på..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.