Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Køjer og soveposer i fleece

Startet af Anne, 25. Februar 2010, kl. 15:10

Anne

Jeg har syet lidt.
Alt er i lækkert blødt fleece stof, dobbelt eller trippelt lag.
Køjerne ser lidt skæve ud på nogle af billederne, det skyldes at jeg ikke har fået dem fladet ordentligt ud inden jeg tog billeder, så stoffet buer lidt nogle steder.

Det brungrå/sorte sæt:

almindelige køjer på ca 34x34 cm. Jeg har 3 stk.
De er sorte på den ene side og mønstrede på den anden
pr stk: 45 kr



soveposer/muleposer på ca. 35x45 (når de er slået ud som vist på billede 1 th), jeg har 2 stk.
Pr stk: 65 kr



køjer med en skrå lomme. Ca 34x34 cm. jeg har 2 stk.
På billedet set forfra og bagfra
Pr stk 55 kr


stor alm køje, ca 45x45 cm, jeg har en.
55 kr



Køb som sæt:

sæt 1 solgt
2x alm køje på ca 34x34
1 mulepose på ca 35x45 cm
1 køje med skrå lomme på ca 34x34 cm

195 kr

sæt 2
1 alm køje på ca 34x34 cm
1 mulepose på ca 35x45 cm
1 køje med skrå lomme på ca 34x34 cm
1 alm stor køje på ca 45x45 cm

205 kr

Cozy Cow

Almindelige køjer på ca 32x32 cm. Jeg har 2
Sort på den ene side, koplettet på den anden
pr stk: 45 kr


Aflang køje på ca 32x42 cm. Sort på den ene side, koplettet på den anden. jeg har en.
50 kr


soveposer/muleposer på lidt over 35x45 (når de er slået ud), jeg har 2
pr stk: 65 kr


Stor køje med lomme på ca 42x42 cm (nej filmen følger ikke med ;) ), jeg har en
65 kr


Store køjer med skrå lomme på ca 45x45 cm (filmen følger stadig ikke med ;) ), jeg har 2
pr stk. 65 kr



Køb som sæt:

sæt 1:

1 alm køje på ca 32x32 cm
1 aflang køje på ca 32x42 cm
1 mulepose på lidt over 35x45 cm
1 stor køje med skrå lomme på ca 45x45 cm

210 kr

sæt 2 SOLGT
1 alm køje på ca 32x32 cm
1 mulepose på lidt over 35x45 cm
1 stor køje med skrå lomme på ca 45x45 cm
1 stor køje med lomme på ca 42x42 cm

225 kr

kan sendes med post dk eller medbringes på vinterilderen eller på træffet i nordjylland nu på lørdag.
Køber betaler for fragt, jeg sender gerne som maxibrev eller b post, men det er på købers eget ansvar.

Sølvsten

1 stor hængekøje + mulepose med prikker tak!

Anne


Sølvsten

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 25. Februar 2010, kl. 15:24
1 stor hængekøje + mulepose med prikker tak!

Rettelse 1 lille køje og en mulepose tak

Danja

Uhhhhh hvor er de bare lækre! Jeg får mit nye bur på Lørdag og så ser jeg lige om der kan være plads til et par køjer mere i den :D

Anne

#5
Sæt 1 af det brungrå/sorte er afsat til Leo, rufus og Vera.
Sæt 2 af cozy cow er afsat til Trine

Resten er stadig til salg.

Danja: du siger bare til. Det er muligt vi kan få tid til at kigge forbi træffet i herning på søndag, men det ved jeg ikke før jeg ved hvornår vi skal øve søndag. Hvis det er tidligt kommer vi måske forbi.

KariN

Øv at jeg ikke kunne komme online tidligere :( jeg ville skam gerne have haft et af de store sæt.. Sig endelig til næste gang du syr Anne :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

det store sæt af den brunsorte er stadig til salg, det er det lille sæt der er solgt af dem. Men ellers så skal jeg tænke på dig næste gang, som nok er snart da jeg er ved at gøre et seriøst indhug i mit fleece

CarinaNielsen

hej anne, Som du nok vedc er træffet søndag aflyst. :/ , men men kan jeg bestille en stor muglepose. ?
Basserne fra Herning. :)

KariN

Citat fra: Anne Dato 26. Februar 2010, kl. 11:08
det store sæt af den brunsorte er stadig til salg, det er det lille sæt der er solgt af dem. Men ellers så skal jeg tænke på dig næste gang, som nok er snart da jeg er ved at gøre et seriøst indhug i mit fleece

Jamen så vil jeg da gerne købe det sæt Anne :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Karina: jeg kom lige til at se at kosættet er større, hvis man ser på de enkelte køjers størrelse.

Set brunsorte sæt der er tilbage er:

sæt 2
1 alm køje på ca 34x34 cm
1 mulepose på ca 35x45 cm
1 køje med skrå lomme på ca 34x34 cm
1 alm stor køje på ca 45x45 cm

205 kr


Kosættet:

sæt 1:

1 alm køje på ca 32x32 cm
1 aflang køje på ca 32x42 cm
1 mulepose på lidt over 35x45 cm
1 stor køje med skrå lomme på ca 45x45 cm

210 kr

Anne

carinanielsen: Ja det kan du da. Vil du have et fra det sæt Karina ikke vælger, eller vil du hellere have en i en anden farve? Jeg har stof så jeg kan sy dig en hvis det er

CarinaNielsen

Citat fra: Anne Dato 26. Februar 2010, kl. 16:00
carinanielsen: Ja det kan du da. Vil du have et fra det sæt Karina ikke vælger, eller vil du hellere have en i en anden farve? Jeg har stof så jeg kan sy dig en hvis det er

jamen har du noget andet stof og lave den måske ekstra stor så der kan ligge 3 i den :)
Basserne fra Herning. :)

Anne

jeg kan godt lave den ekstra stor. jeg skal lige se hvad jeg har af farver og hvad det vil koste så sender jeg dig en pm med det :)

CarinaNielsen

Basserne fra Herning. :)