Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Guide til upload

Startet af tzari, 1. Oktober 2008, kl. 16:33

tzari

Upload
1. Gå ind på siden http://imageshack.us/
2. Sørg for din skærm ser således her ud i indstillinger (640x480)

3. Upload billedet
4. Tryk på billedet når det er oploaded

5. Højreklik på billedet og tryk på egenskaber
http://img393.imageshack.us/img393/9054/burbold002pw8.jpg

Indsæt på forum
6. Kopier linket der står i egenskaber
7. Gå ind på forum
8. Skriv: [img]http://dit link[/img]

Voila!
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

mørum

hehe det kan jeg sku ik fide ud af griner øv øv ved ik hvad jeg gør forkert

Namilla

Jeg synes også det er en lidt kringlet forklaring. Prøv den her:
1) gå ind på photobucket.com
2) lav en konto med brugernavn og login...på den måde kan du bruge photobucket som backup af dine billeder, og du kan altid finde de billeder igen, som du har uploaded
3) Når du har logget ind på din konto, så har du en skærm hvor der et sted står "Upload Images & Video" og "choose files", nedenunder den, er der en rullemenu, hvor du skal vælge hvor store billederne skal være, når de kommer op, der skal du vælge 320*240 (medium).
4) Så trykker du på Choose files, og så skal du finde det billede du vil sætte ind, fra din computer. Det dobbeltklikker du på.
5) Så går der et par sekunder, og så skulle du gerne kunne se billedet på din side.
6) hvis du så fører musen hen over billedet, så kommer der en menu nedenunder billedet, med en masse forskellige links. Der klikker du på den nederste, der hvor der står "IMG Code" og så kopierer du det link.
7) så åbner du en tråd på det forum hvor du vil bruge billedet, og lægger det link ind, som du kopierede fra photobucket.
8) så trykker du fx "forhåndsvisning" for at være sikker på, at det virker...

mørum

hehe det lyder som en svær ting smiler men tak vil der prøver knuz

Black Diamond

Det er faktisk ikke så svært som det lyder. Jeg betegner mig selv som virkelig elendig til computer ellers..Men det der tog max 5 min at oprette den konto/profil og så gør øvelse mester derefter.. Jeg syndes aldrig det har væet svært selve det at ligge billeder ind. Og hvis du gør som Namilla siger så tror jeg hurtigt du vil lære det. :ja:

Stubba

jeg kan simpelthen ikke finde den der rullemenu..
jeg har ledt og ledt nu .. :(
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

jeg synes at photobucket er mere simpel :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stef89

Øv jeg kan simpelthen ikk finde ud af det photobucket der.. Har oprettet profil og lagt billder ind, men resten kan jeg ikk hitte ud af??

lille_jill


Black Diamond

Sæt musen/pilen over på den tekst under billedet. Så kommer der et lille vindue op hvor der står nogle ord. Så maker du den af dem der hedder IMG CODE. og kopire teksten i den så den bliver blå. Når du ligger det du har kopiret ind på en side, eks her i en billede tråd. Så kommer billedet ind. Hvis du går ned i bunden af den side hvor man laver ny tråd herinde så er der en der hedder forhåndsvisning tryk på den og se om dit billede er her :)

Stef89

Aha sådan!!:) Mange tak, begynder at ligge ind nu 8)

Tazz

Vil lige tilføje at man også kan bruge sine billeder fra facebook :)
Bare højreklik, og kopier billed adresse :)

Splash


Trashstar

Citat fra: Tazz Dato 16. Februar 2010, kl. 11:55
Vil lige tilføje at man også kan bruge sine billeder fra facebook :)
Bare højreklik, og kopier billed adresse :)
Det prøvede jeg.
Men det viste bare et det der... papir der er revet over...  Når billedet ikke dur eller der er fejl ... :S

Trashstar