Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vinter Ildern 2010

Startet af FerretParadise, 22. Marts 2010, kl. 16:26

FerretParadise

Her er lidt billeder fra Vinter Ildern 2010.
Det var en rigtig hyggelig udstilling, jeg havde det ihvertfald super morsomt.
Billeder fra præmieoverrækkelsen kommer i en anden tråd.














Charlene Luna of FerretParadise.








Anne, Mette og Sussie i deres lejr.


Juana i pelsskifte, hun er bare ikke så smuk.


Juana.


Christina giver Amor olie.
Ann Hillerslev.

Sølvsten


Amazing Ferret

Ser super hyggeligt ud  :)

Det er en lidt sjov maske Juana har lige nu  :fnis:

KariN

Sikke nogle gode billeder Ann :D Det ser ud til at have været en hyggelig dag :)

Jeg syns at Juju er fin selvom hun er i pelsskifte, det er sødt med den lille "Plet" hun har i panden :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi


Starshineferrets

ååh var det så lokalen såg ut? Kändes inte som om man hade tid att se sig omkring hahaha

Soelberg`s SUN ferret


skønne billeder. Må da vist prøve en udstilling i Norge engang

Shamua

Gode billeder.. ser ud til at have været en god dag :)..

Seje pokaler..! :)

Vh. Marianne

Anne

Gode billeder ann :)

Sara: nej dig så man ikke meget til. Det vile nu ikke have gjort noget om der havde været nogen til at passe din stand. Jeg endte med ikke at købe noget fordi der ingen var i standen og jeg ikke anede hvor jeg skulle henvende mig og senere så var det jeg ville have haft solgt :(

FerretParadise

#9
Citat fra: Anne Dato 22. Marts 2010, kl. 16:57
Gode billeder ann :)

Sara: nej dig så man ikke meget til. Det vile nu ikke have gjort noget om der havde været nogen til at passe din stand. Jeg endte med ikke at købe noget fordi der ingen var i standen og jeg ikke anede hvor jeg skulle henvende mig og senere så var det jeg ville have haft solgt :(
Hvis bare jeg havde set, at du var derhenne for at købe noget, for så kunne jeg ha hjulpet dig. ;)

Jeg synes Juana ser lidt dum ud, med den stjerne lige i panden. Hendes vinter maske er ellers så smuk.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Citat fra: Anne Dato 22. Marts 2010, kl. 16:57
Gode billeder ann :)

Sara: nej dig så man ikke meget til. Det vile nu ikke have gjort noget om der havde været nogen til at passe din stand. Jeg endte med ikke at købe noget fordi der ingen var i standen og jeg ikke anede hvor jeg skulle henvende mig og senere så var det jeg ville have haft solgt :(

Nej tyvärr, jag var tvungen att sitta sekreterare samt vara frambärare under dagen, så vi fick tyvärr inte tid att sitta där alls, men efter lunch fanns Ylva i butiken samt vid våra illerburar, även Malene och Jill var snälla att sitta där ett tag, pch som sagt, Ann fanns vid bordet bredvid. Men det är såklart inte lätt att veta. Men vi blev tvugna att prioritera att det fanns sekreterare och frambärare istället för butiken :( Hade själv gärna velat ha mer tid att kunna se mig om samt prata med folk underdagen.

Anne

Jeg forstår godt det er vigtigere at hjælpe, men nej det er ikke til at vide hvem man kan henvende sig til når boden er tom. Jeg er også abre lidt skuffet fordi jeg troede jeg skulle have haft en englesele med hjem, men jeg håber jeg får mulighed for at købe en en anden gang.

Lena og Peter

Nogle rigtige dejlige billeder... Og hvor vi du glæder os til Sankthans... Vi vil også på udstilling igen...  :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

det er godt nok nogle superfine trofæer de har fået lavet...

Anne

A_M_T ja helt vildt! Jeg havde forventet lerfigurer, men så var det dem der. Jeg havde sagt at jeg var der for hyggens skyld inden og at det ikke avr så vigtigt at vinde, men jeg skiftede totalt mening da jeg så de fede præmier! JEg er SÅ glad for at my vandt en 1. plads, så jeg fik en af de præmier, og så er my jo bare min højtelskede lille baby, så det er det bedste i verden når jeg vinder med hende :)